hjemmeside program

Software d.  17. august. 2008, skrevet af JensK
Vist: 293 gange.

JensK

Superbruger
Tilføjet:
17-08-2008 13:04:25
Svar/Indlæg:
452/80
Hola folks.

Vi sidder og skal holde en relativt stor fest næste år. Til denne skal der laves en mindre hjemmeside hvor der skal kunne være nogle billeder, nogle informationer og lidt andet fix fax :) Jeg har derfor lovet at jeg gerne ville prøve at se om jeg kunne finde ud af at sætte et eller andet sammen. Jeg kender bare ikke rigtig nogle programmer hvor man kan gøre det. Jeg kunne selvfølgelig begynde at lærer at kode det, men jeg har helt ærligt ikke rigtig tid til det, eller overskud for den sags skyld 😛 Jeg så på et tidspunkt, i alt om data tror jeg, om et program der var super nemt at bruge, og du kunne bare downloade templates til det osv. Det virkede rigtig lækkert og nemt at gå til, men jeg kan ikke rigtig huske hvad det hedder, eller om det er det bedste program der er der. Det behøver ikke være gratis, men det gør da ikke noget at det er til at betale sig fra 🙂
TommyN

Overclocker
Tilføjet:
17-08-2008 13:07:23
Svar/Indlæg:
232/16
Nu er det ikke så meget et program, men en webbaseret løsning.
Du skriver ikke om du har en udbyder endnu, men hvis du ikke har, kan du evt. kaste et blik på Surftown.
Der har du noget der hedder SiteBuilder, som er et "hjemmeside program" hvor du kan vælge i mellem 500 skabeloner, og selv sætte dine egne ting ind også.
Du kan se mere om det her: http://www.surftown.dk/default...

ODOC

Overclocker
Tilføjet:
17-08-2008 15:09:07
Svar/Indlæg:
357/2
og for at udbydde det hedder sådan en løsning et cms system @ content management system

@ngler

Redaktør
Tilføjet:
17-08-2008 16:20:03
Svar/Indlæg:
4033/364
jeg vil anbefale en billig host fx web10 , needhost eller lign.. (mange af dem kan man via en knap installere et CMS).. alternativt kan man selv installere et CMS system.. jeg kan kun anbefale cmsmadesimple.org - man kan evt. prøve mange af de gratis cmser der er på www.opensourcecms.com

ODOC

Overclocker
Tilføjet:
17-08-2008 16:30:28
Svar/Indlæg:
357/2
men skal du have noget der skyder koster det $$, men til one time use er alternativt fint idet du likely vil bruge masvis $$