#0 Det bliver spændende at se hvordan det klarer sig det EK hovede der, men det bliver også spændende at se hvordan forskellen i ydelse er mellem de to revisioner af MCW60.
#22 Ja, TEC er en pokkers dyr køling, men som heinrich skriver, så kræver det bare det rigtige udstyr, så kan man styre/begrænse strømforbruget fra TEC'erne, og tilpasse dem til det formål man nu har med dem.
#27 At smide 600W til at blive kølet fra én dual radi, det bliver sq nogle høje temperaturer, og så har du ligesom mistet idén med at kunne sænke temperaturen under luft-temperaturen.
JEg undersøgte det engang, hvad en radi kunne fjerne af varme, og det eneste jeg kunne finde frem til var, at en dual "extreme" BI (Dem der hedder GTX nu) kunne fjerne ca. 400W med en delta temp. på ca. 10 grader, hvilket ligesom gør det ret u-atraktivt.
#30 + 31 JEg syn's sq at i begge to (ODOC og tom81) er skøre at høvle sådan på hinanden.
JEg forstår sagtens hvad ODOC forstår, men det kan være at det er pga. jeg er så stærk i engelsk, især at forstå gebrokken engelsk, så jeg har lært at forstå sætninger med forkert ordstilling.
Men at ligefrem at begyndet at slås om det, det er sq for tosset.
Slå fred drenge, og så snakker vi kun om køling her i tråden nu.