#1 Asus skærm? mener du virkelig det? jeg har ellers hørt så godt om Samsungs nye serie? kan du evt. anbefale en 22" fra Asus?
#2 Antec 1200 ser rigtig nice ud, meeen det er lige stort nok hehe, jeg har haft 900 to gange før for det ik skal være løgn hehe, og hvis jeg skal køre på luftkøling igen, jamen så jeg ik i tvivl om at den kabinet klare det super...
#3 Hvor kan jeg finde Gainward? synes ik jeg kan finde det på edbpriser.dk? Jeg ved hvad du mener, og min harmoni, er helt ude af kurs lige pt LOL 🤣 For jeg har sat nogle produkter på jeg aldrig har prøvet før, jeg har jo vært tryg ved Asus, Kingston, Corsair, kan du følge mig? nu står jeg og skal måske prøve mærker som Biostar, Mushkin, Noctua, Gigabyte osv... Så jeg er meget usikker, men håber på I herinde guider mig til det best mulige valg af udstyr :)
Jeg er lidt usikker på især bundkortet, ja det yder rigtig godt i test, men jeg læser så også at de ik har kunne få cpu stabil ved over 4Ghz? og så læser man om bios indstillinger, som vist er rimelig advanceret, og med funktioner selv de meste gavet oc´er aldrig har hørt om, så tør mig hoppe ud i det?
Jeg har også overvejet et lidt mere sikkert valg Asus P5Q Pro, Kender jo Asus hehe... Men det Biostar lyder du til at være godt?