ekspert PC hjælp søges-

Diverse d.  19. august. 2008, skrevet af Sebastian H
Vist: 313 gange.

Sebastian

Overclocker
Tilføjet:
19-08-2008 12:16:16
Svar/Indlæg:
17/6
Hej alle.

Jeg kæmper for tiden med et problem med min computer. Jeg tror jeg har fået en orm slash virus ind på systemet. Jeg ved ikke hvordan og hvad det er. Jeg har aldrig haft en virus før på denne her maskine da jeg bruger Trend Micro internet security 2008 som jeg har købt og betalt. Dette har indtil nu holdt min maskine sikker.

Det der sker er at efter eks. 30 min sker der dette:
http://peecee.dk/upload/view/1...

Bang. Og så starter det ellers indtil jeg genstarter. Jeg får underlige popups fra online spil som f.eks seafight og darkorbit, reklame popups samt andre. Enddauden jeg overhovedet har en browser åben. De popper bare op. Derudover fejler alle mine kørende programmer så snart jeg trykker luk eller genstart. Så skal disse lige fejle inden den lukker. Jeg har kørt Kapersky, Trend micro, housecalls samt ad-aware og disse fandt intet ud over cookies. Jeg har checket min regedit og min process bar. Og checket hver .exe fil jeg har kørende i min process bar på nettet. Ingen af disse var uønskede.

Så jeg ved ikke hvordan jeg skal løse problemet. Så jeg må ty til andre midler og håbe på hjælp online!

Og jeg vil gerne prøve alle muligheder før jeg formaterer.

Mvh. Sebastian
Sønne

Elitebruger
Tilføjet:
19-08-2008 12:19:35
Svar/Indlæg:
2263/135
Har du prøvet at opdatere dit antivirus program. Slå gendannelsesystem fra (eller hvad det nu hedder) Genstarte i fejlsikret tilstand. Og så scanne din computer igennem.

Hotdog

Overclocker
Tilføjet:
19-08-2008 12:26:58
Svar/Indlæg:
4/0
var der ikke flere oplysninger hvis du brugte linket. ?
er det noget du har installeret fra liogitec der startede problemet.
Hvis så afinstaller dem.

Hvis du har flere oplysninger så prøv at Google dem.

next. lav gendannelses punkt inden du installere noget næste gang.
håber PCen overlever 🙂

Hotdog

Overclocker
Tilføjet:
19-08-2008 12:28:16
Svar/Indlæg:
4/0
Hej Sebastyian
prøv lige det her link
http://www.techsupportforum.co...