Zepto lancerer nyt super grafikkort

Litteratur d.  19. august. 2008, skrevet af The Boss
Vist: 980 gange.

The
 
Chefredaktør
Tilføjet:
19-08-2008 13:11:13
Svar/Indlæg:
4741/1690
Zepto meddeler i dag, at de som de første kan tilbyde det helt nye Geforce 9650M GT grafikkort fra Nvidia...

Læs hele nyheden her: http://www.hwt.dk/newsdetails....
dude1992
 
Superbruger
Tilføjet:
19-08-2008 13:20:18
Svar/Indlæg:
789/17
Og hvorfor smider de så ikke 9800gtx i deres store gamer modeller ? 😛 Det har de andre firmaer. Men det trækker nok en del mere strøm.

Ej er nice de tilbyder det som en upgrade. Godt nok Zepto


Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
19-08-2008 13:35:29
Svar/Indlæg:
5363/442
Dejligt at Zepto kan være innovative 🙂


BeoWulf_Beo
 
Superbruger
Tilføjet:
19-08-2008 14:07:33
Svar/Indlæg:
1186/81
Lyder rigtig dejligt.. må også snart være på tide vi får nogle gfx i de bærbare som virkelig rykker så de faktisk kan følge godt med de stationære monstermaskiner som folk efterhånden har idag. 😳


#4
kb
 
Superbruger
Tilføjet:
19-08-2008 14:33:32
Svar/Indlæg:
181/32
#3 sådan bliver det jo aldrig.

jeg scorer omkring 13k med mit 4850, og det er et kort til 1100 kr (til min stationær altså)

så mobile grafikkort vil aldrig kunne følge med grafikkort til stationære. men omvendt kan man så sige at sådan et 8650 er hurtigt nok til det meste.


TheSheriff66
 
Overclocker
Tilføjet:
19-08-2008 18:33:11
Svar/Indlæg:
236/39
Pris/ydelse vil en bærbar aldrig kunne være med, men 9800m gtx er da ret vildt..
http://www.notebookcheck.com/M...

Det kommer nok også meget an på hvilken cpu der er proppet i.. 🙂


Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
19-08-2008 18:49:38
Svar/Indlæg:
5363/442
#5 Der er heller ikke nogen der snakker om at det skal konkurrere med 9800M. Men ydelsen er da pæn, i forhold til at det er en bærbar (hvis tallene holder self).


TheSheriff66
 
Overclocker
Tilføjet:
19-08-2008 18:52:41
Svar/Indlæg:
236/39
#6 det var til #3 og #4 😀


hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-08-2008 19:04:30
Svar/Indlæg:
7263/260
Lækkert ! 🙂


TheSheriff66
 
Overclocker
Tilføjet:
19-08-2008 19:42:05
Svar/Indlæg:
236/39
😉


Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
19-08-2008 22:08:05
Svar/Indlæg:
5363/442
#7 😛


#11
Emze
 
Superbruger
Tilføjet:
20-08-2008 23:29:39
Svar/Indlæg:
666/100
Altså er det sådan set ikk ligemeget om der så sidder en 9800gtxer i disse bærebarer?
Af det jeg har læst og hørt fra folk osv så er zepto skod... Dårlig service, dårlig holdbarhed og dårlige drivere mm. Bare 100% dårlig..

altså det er en pæn ydelse men der er jo en grund til den er billig... noget har de jo skåret på...
så ja... 😐


blackdark114
 
Superbruger
Tilføjet:
20-08-2008 23:55:44
Svar/Indlæg:
212/3
ja jeg ligger så her med min Zepto 3415 og hygger mig gevaldigt.

selvfølgelig har der været nogle problemer. f.eks. dårlige drivere fra Nividia men det skal zepto ikke skældes ud for. deres kølesystem er meget følsom overfor støv men det er nemt at fjerne.

udover overstående er det her en mega god computer stabil og fin batterilevetid.
så nej Zepto er IKKE skod hvis man ved hvad man laver. (jeg vil ærlig talt skyde på at dem du kender har problemer med en fejl 40).

skal siges at jeg ikke har været i forbindelse med deres kundeservice. jeg syntes desuden prisen på denne bærbar var ganske god i forhold til pris/ydelse


#13
Emze
 
Superbruger
Tilføjet:
21-08-2008 00:04:18
Svar/Indlæg:
666/100
altså det jeg mente med dårlige drivere det er at de drivere man henter fra zeptos hjemmeside bare gjorde så der kom blåskærm på en af mine venners bærebar

en anden af mine venners har utroligt meget lightleak og det er altså virkelig dårligt lavet... derudover så op til flere jeg kender har mistet utroligt meget på deres batterilevetid... den er gået fra flere timer til små 30 min...

der har været styresystemsfejl på en af maskinerne og den var til reperation i flere måneder... min ven fik INTET af vide om statusen på maskinen undervejs... da han endelig fik den tilbage havde de bare formateret den... så fik han den samme fejl og det lader til at maskinen underligt nok ikk kan kører xp... så fik han vista på (ordnede det selv) og nu virker den fink nok eller ja....

det er bare nogle af de tilfælder jeg selv har oplevet og har også læst at rigtig mange er utilfrædse med deres bærebare fra zepto...

altså er da glad for du er glad for din og håber ikk der sker noget med din 🙂 men lader til at 50% af disse bærebarer er produceret dårligt... de fejler endten det ene eller det andet....

prisen er god ja... men hvis man så tænker over "risikoen" ved at købe en så er det sku ikk det værd.... kender en del med zepto bærebarer og for mange har haft problemer....

Det er ikk godt nok... de burde holde sig fra at lokke folk til med "ydelse" og tage sig sammen med servicen....


blackdark114
 
Superbruger
Tilføjet:
21-08-2008 00:17:03
Svar/Indlæg:
212/3
ja jeg indrømmer at deres (Nvidia's) drivere stinker.

btteri levetid bliver tit forringet hvis en computer står og lader et opladet batteri op. dette vil du garanteret også opleve med andre batterier.

som jeg sagde så kendte jeg intet til deres support men det du beskriver lyder ikke særlig rart 😕

angående XP så har du skrevet ved nogle (måske alle?) at de kun supportere vista. at folk så smidder XP må altså betegnes som en fejl 40 😕

detsuden kender jeg 2 andre med zepto bærbarer der heller ikke har noget problem (andet end dem de selv laver. den ene er en torsk til at passe på sine ting 🤡 )

jeg har tit oplevet at det er sådan at hvis man vil have ordenlig support så skal man også betale for det. (se på f.eks. getmore som jeg sjovt nok heller ikke har haft problemer med. har heller ikke brugt deres support^^)


#15
Emze
 
Superbruger
Tilføjet:
21-08-2008 00:21:40
Svar/Indlæg:
666/100
der var xp på den fra zepto af.... var ikk noget han selv havde smidt på...

getmore har jeg faktisk heller ikk haft problemer med 😀 aldrig

men altså det er bare ud fra hvad jeg kender til zepto... har aldrig haft en så kan jo faktisk ikk rigtig sige noget....

jeg holder mig sku til Asus 😀 De er godt nok heller ikk perfekte men når man så har brug for deres service kan man altid få fat på dem og de hjælper en hurtigere end man kan nå at blinke 🙂 så er rigtig glad for min baby 😛
ville dog være lækkert hvis den havde et bedre grafikkort men en 8700gter er vel også ok 😛

men min mening er bare at zepto måske burde vægte på andre ting end at være længest fremme med ydelsen og længest nede med prisen....
ville med glæde give 2k ekstra for en super service 🙂
men det er jo bare mig 😛


walker
 
Overclocker
Tilføjet:
21-08-2008 23:46:38
Svar/Indlæg:
71/3
Att. #13 - Emze

Hvordan kommer du frem til at :

" men lader til at 50% af disse bærebarer er produceret dårligt... de fejler endten det ene eller det andet...."

50 % af alle Zepto er fejl behæftet eller fejler et eller andet?

Jeg arbejder for en større netværks producent, og jeg møder praktisk talt aldrig problemer med Zepto laptops, HP og Dell derimod......En af mine kolleger er forhenværende supervisor for tech support hos Zepto, og han mener at det ikke udskiller sig anderledes end andre mærker. Jeg tror du fokuserer meget på de få dårlige sager du har fundet..

PS. jeg har ikke en Zeptop comp ;)


#17
Emze
 
Superbruger
Tilføjet:
21-08-2008 23:51:27
Svar/Indlæg:
666/100
#16
Ved godt det sikkert ikke passer fordi 50% er ret meget, men det er bare sådan ud af alle de zepto bærebarer jeg kender til
Der har været for mange med fejl. Faktisk har næsten alle haft fejl på den ene eller den anden måde. Endten noget med drivere, styresystemet, hardware eller så har servicen bare været dårlig under en reperation.

Altså vil da ønske zepto var lige så gode som andre fordi de er jo totalt billige og det er jo godt 🙂 Men ud fra det jeg har set så er det noget jeg holder mig fra... For mange fejl...