Når du kører med et Y-stykke, så kommer der en flaskehals i det lille styke hvor begge loops skal have væskestrøm igennem, men ellers er det OK.
Der ud over, så får du det lille "problem", at det ene loop vil blive "varmet op" af det andet, for de to loops vil komme til at afgive vand ved forskellig temperatur til reservoiret, hvilket sikket ikke komemr til at dreje sig om mere end 1-3 graders forskel sikkert, men dog en smule.
Jeg selv kører med 2 loops, hvor jeg i det ene kører kun CPU, og det andet har jeg GFX, NB, SB, hdd og 2 mosfet blokke.
Det har den fordel at jeg får den bedst mulige temp for min CPU, men ulempen er, at jeg skal have mange flere slanger inde i mit kabinet, og jeg har problemer med at få plads til alle de radiatorer (hvilket kun lige går an i mit stacker).
Men i teorien kan du sagtens køre med to loops på ét reservoir, men der er visse ulemper ved det.
Angående det med manifolden, så vil du faktisk være bedre stillet ved at køre med de to pumper ind på manifolden, og så kører alle tingene parallelt, sådan at CPU har én, GFX har én, og så kan NB + SB så dele en, så du på dén måde får 3 loops, men det giver jo også problemer med hvordan skal radiatorerne så "konfigureres".
Så der er MANGE ting du skal tage højde for.