Jeg har lige bygget min nye pc og det er ikke første gang jeg har gjort det. mit problem er at den viser start up okay altså post og det der. men så er skærmen bare blank der hvor den skulle loade windows vista, kan ikke se den der streg der burde køre, efter et par reboots kommer jeg ind i vista som virker fint nok. når skærmen er blank under opstart genstarter den også selv nogle gange.. nogen gange efter et par sec og andre gange et 1min ca. hvad skal jeg gøre? Jeg køre med de nyeste grafik drivere og har prøvet med en masse forskelligt og den siger der er et problem ved dem alle, jeg kan sagtens køre spil og sådan noget med det. jeg har updateret alt jeg kan, bundkort, windows det hele.
den siger der er problemer med radeon 4870 driverne og hl2 engine fra valve. og har fået denne problem beskrivelse også. Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.0.6001.2.1.0.256.1 Locale ID: 1030
Additional information about the problem: BCCode: 117 BCP1: 87729510 BCP2: 8D8314BA BCP3: 00000000 BCP4: 00000000 OS Version: 6_0_6001 Service Pack: 1_0 Product: 256_1
Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\Mini123107-03.dmp C:\Users\Morten\AppData\Local\Temp\WER-84568-0.sysdata.xml C:\Users\Morten\AppData\Local\Temp\WER6508.tmp.version.txt
der sidder kun 1 ram block i fordi den anden er defekt. hvis jeg skifter den ud jeg har i nu til den anden block rebooter den lynhurtigt efter post screen
jeg har kørt memtest86+ den fandt ingen problemer med dem så det er nok ikke rammene.. kan jeg ellers gøre noget eller skal jeg bare få gfxkortet byttet