Elitebruger
Tilføjet:
21-08-2008 13:58:40
Svar/Indlæg:
2145/218
Hej allesammen
Jeg ville lige dele min glæde med jer alle, for nu har jeg endelig fået min gratis Nox ind af døren til prøve kørsel og den kører sgu rigtig pænt må jeg sige, den er virkelig lækker både kvalitets mæssigt, design er jo en smag sag men efter min smag også der er den lækker. Nu har jeg så kunne teste ydelsen i løbet af dagen og den bliver ved med at imponere mig ydelsen i crysis er fornuftig, ydelsen i COD 4 er super og generelt er den på toppen hvad angår at spille på den.
Tastaturet er meget behageligt at skrive på og larmer ikke sønderligt meget der er masser af gode genvejs taster og andre finurligheder. webcam fungerer dejligt og nemt som sådan noget skal. Dog vil jeg sige at fingerprinter reader softwaren er noget HØ efter min mening men kan do skiftes ud til fordel for noget andet software.
Maskinen bliver væsentligt mindre varm i kabinettet end deres ældre modeller og kunne også virke som om den larmer mindre.
Alt i alt vil jeg sige at det har været en positiv oplevelse, de er desuden super nemme at skille ad hvis man ligesom mig hele tiden går med tanker om at opgradere systemet hen af vejen.
Nu er det hele jo ikke en dans på roser og derfor vil jeg hurtigt påpege at batteri levetiden SUTTER enormt meget 1 time ved balanceret strømforbrug og 45 min ved højt blus, dette kan dog afhjælpes lidt ved at købe et bedre batteri det skulle eftersigende give omkring 2 timer sammen lagt ved lavt forbrug.