Hejsa jeg står med et gavekort på 500 kr. til multimedie-world som jeg har fået. Jeg står og skal have en ny harddisk og jeg har kig på følgende 3 diske.
når jeg i en nær fremtid skal skifte mine Samsung HD. ud så bliver de helt klart skiftet ud med nogle Seagate, for ud af de 4 jeg har er der kun en der virker som den skal. det er muligt jeg bare har været uheldigt men 3 HDer som får fejl inde de er to gamle er bare ikke optimalt
#3 rodet med et par Seagate hd(tror at det var 7200.10) for et år siden, de sage lidt mere en mine samsung men det var sq ikke meget , om de så også blev varmer kan jeg ikke huske. ved bare at jeg skal tilbage til Seagate
Har haft 2x500gb og 1x400gb til at kører 24/7 i ca et års tid. Ikke været nogen problemer, har haft en 80/80 mm blæser over dem. Mine diske var bare re2.. Men den harddisk du har kig på er også nice.
Har selv lige købt sådan en Seagate 7200.11 500 gb Den klarer sig godt i THG's charts.. og jeg er selv rigtig godt tilfreds med den. så den kan jeg kun anbefale.
Personligt ville jeg gå efter samsung, men læs nogle reviews og dan din egen mening. Det er nok det bedste du kan gøre, der er ikke en vildt stor forskel på diskene.
#0 Du kan da ikke smide en 5400 RPM HDD (WD Green) op mod 7200 RPM HDD'er fra Samsung og Seagate hehe.
Vis du skal vælge et produkt fra WD der er lavet til at yde det samme som Samsung F1. Så er det WD blue du skal vælge og ikke deres lydløse Green HDD. Og vis du skal vælge et produkt fra WD der slår Samsung F1 i hastighed og stadig være en 7200 RPM HDD så skal du vælge WD black.
Men kan se at prisen på WD Blue 640GB og Samsung F1 640GB er stort set ens på Multimedia Worlds hjemmeside. Så det er vel bare at vælge det mærke man bedst kan lig. De yder stort set ens begge to.