Hej alle. Hvis man formaterer sin pc og skal installere chipset driver, skal man så tage den fra cd'en? Her tænker jeg nemlig på om den chipset driver man henter fra producent, bare er en opdatering?
Hej igen. Grunden jeg er usikker, er fordi når jeg sætter driver cd med bundkortet i, er det hele anderledes. På cd'en kan jeg vælge fx at installere usb driver, netkort driver osv. Men den chipset driver man henter fra nettet, indeholder det hele?
Hej Illuminati. Kan jeg ikke bare hente den chipset driver i mit link? Men jeg er bare nysgerrig, om den indeholder andre ting som fx usb driver og andre mærkelig ting.
jo det kan du vel godt.. det er bare en gammel driver, så titlen i din tråd vil ikke give så meget mening.. 😉
Den fra intel indeholder alt til chipset (SMbus, pcie/pci controller, usb controller osv..) De tre drivere jeg har linket til er alt hvad du skal bruge. Så kommer det self. gfx og hvis du har et andet lydkort.
Okay tak. En af mine venner, har et X38 bundkort, hed det vist nok. Og han vil også gerne have opdateret ligesom mig. Men når vi kigger i "Release Notes" står hans X38 chipset ikke. Laves der ingen nye chipset drivere til X38?