#Rasmus66, så vidt jeg kan se i dit system, køler du 2 grafikkort + nordbro + cpu med en pumpe, der yder 1/3 mere end hvad jeg skal bruge til cpu + evt. nordbro. Så mon ikke den apogee drive pumpe er kraftig nok, hvis det bare er det, det kommer an på? 😉
Jeg har et 3,5" slot jeg sagtens kunne sætte en pumpe i, men så vidt jeg kan se, er Laing pumperne 3,8mm høje, så de kan simpelthen ikke være i et 3,5" drev. Med mit raidsetup har én 3,5" drevplads og én 5,25". Hvis jeg finder en rigtig god løsning, kan jeg til nød få endnu en 5,25" ledig, men jeg vil hellere undvære 1 eller to grader på toppen, end jeg vil begynde at slagte mit raid.
Der er absolut ingen plads på bunden af kabinettet, og jeg vil absolut ikke have noget hængende uden for eller skære huller i siden ☹
Jeg vil lige udpensle igen, at mine købekriterier er plads, pris og en ydelse, der kan slå en TRUE med en stor nok margin, til at det kan betale sig 🙂
Så hvis jeg ikke har utrykt mig tydeligt nok, så handler topic om, om det jeg har sammensat ser ud til at give en fornuftig ydelse, eller om jeg skal tænke det helt forfra. Der skal ikke bare skiftes en pumpe eller en køleblok hist og her. 🤣
tom81. Køber i udlandet, fordi det er 600kr billigere inklusiv den dyre fragt, hvis jeg bestiller nøjagtig det samme fra udlandet frem for at bestille hos coolerkit.dk (2100,- vs. 1500)
Derudover kan jeg få et 5,25" reservoir, som det er muligt at skjule bag fronten og nogle bedre radiatorer 🙂