Jeg har besluttet mig.. Jeg donerer mit kort til min ven; så han har 2. Og så køber jeg selv et nyt.. For DAMN, hvor er jeg træt af mit latterlige 8800GT...
Nu er mit spørgsmål: Hvad er det bedste GFX-kort der kan fås lige nu ?
Og et side-spørgsmål: Hvad hedder den "bro" der skal sættes mellem 2 grafikkort ?
Til dit bundkort kan du ikke bruge SLI (og connectoren til SLI følger med til et mobo der kan), men du kan bruge Cross fire, og der følger connectoren med GFX... og dem kan du måske få delvist foræret her på siden, da mange muligvis ikke bruger 2 kort...
ok. Rart at vide. Min ven har samme bundkort som mig.. Men hverken hans ellet mit grafikkort havde nogen connector med - betyder det at de i virkeligheden ikke kan ?
DEt betyder i øvrigt at i slår op i jeres manual.. Ja ved godt det kan være lidt atypisk rent faktisk selv at skulle gøre lidt for det - men der står faktisk rigtig meget godt 🤣
Der er da ikke noget "skod" i, at der ikke følger SLI-connector med til nVidia gfx? Man får jo en med, hvis man køber et mobo der understøtter det, og den gemmer man da? Der er ingen tvivl om, at HD4870X2 er det bedste "single-kort" man kan få, (ved godt det er multi-gpu). Men der er nok lige en del ting du skal tage i betragtning inden du anskaffer dig sådan et.
Nej, det var mig der misforstod lidt, da jeg skrev at det var skod af nVidia 😉
Tak for links, de er gode at have i betragtning.. Anyway, ét styks 4870X2 er bestilt.. 😀 Så kan en heldig sjæl i min familie overtage det gamle lort her... 🤣