så har jeg fået min Q9650 idag - eller dvs. jeg er sgu ikk sikker på at det er sådan en - forklaring følger 😳
Jeg åbner spændt pakken fra USA - og hvad finder jeg nede i?? en stockkøler fra Coolermaster og en gang bobleplast, skod WTF!!?? 🤡 - hvad faaen er nu det for noget pis - først tænker jeg, at jeg er blevet godt fuppet og så ser jeg at inde i det bobleplast ligger en flad lille tingest
pakker det ud og så er der en cpu inden i - den ser faktisk brugt ud, og der står:
intel confidential
QHGF ES MALAY
´86 80569PJ080N
L815B111
Jeg har prøvet at google det - og det eneste der giver hits og endda kun 1-2stk er nederste linje som så henviser til QX9770 osv.
Så hvad er det lige jeg har fået mig? har prøvet at ringe til riska og martin.v.R men de var ikk lige til stede, så er der en OCer som meget hurtigt kan fortælle mig hvad det er jeg har fået mig? Jeg kan ikke sætte CPUen i lige nu, da jeg først får mit bundkort på tirsdag ca.
Det er godt nok spændende det her - det ser da ud til at jeg er blevet godt snydt - eller også fået en Xtreme-model? ja hvad hulens skal man stille op?