#1 korrekt, nu har jeg jo bestilt den, og hvis man kigger i sine bestillinger, står den i restorder, men forventes hjemme 28-08-2008, så de skulle få dem hjem i dag eller i morgen :)
#8 godt nok var den ikke helt fair, men lad os lige give dem en chance, det kan jo være den var reel nok med at de ville starte helt på en frisk... men kan jo også være fordi de ikke ved hvor meget rod der var i systemet dengang, så det var helt forfra af den grund 😉
#8 SHG har da ikke røvrendt deres kunder. Når man går konkurs har man jo altså ikke flere penge. Dem der har overtaget det, har jo reelt bare overtaget navnet. De kan da ikke stå til ansvar for den tidligere ejers dumheder.
For mig at se kan det sgu være lige meget hvor man handler, jeg handlede meget hos SHG førhen da de virkede som en stor butik med styr på tingene, og så lukkede de alligevel en dag, så kan det sgu ske for dem alle.
#8 & 11 det er sku da jer der ikke fatter en skid,læs nu hvad LACE skriver i #10,den nuværende ejer hæfter sku da ikke for hvad de andre ejere har lavet af dumme ting.desuden har den nye ejer sat 300.000 kr af til at hjælpe gamle kunder hvis der skulle blive problemmer med hardware der er købt i det "gamle SHG". Jeg syntes det er en fin gestus 🙂
#10 + #15 - jeg tror desværre at i ikke har sad jer rigtigt ind i konkurssagerne vedr. både shg.dk/itbutikken og midtdata.dk/PC-netto.dk/Expressdelivery.dk.
#17 jamen siden du nu åbenbart er så oplyst kunne du så ikke forklare hvad vi overser
sådan som jeg ser det har midtdatas og shg's konkurser ikke nogen som helst sammenligning shg har skiftet ejer derfor hæfter den nye ejer ikke for noget som helst,men har valgt at hjælpe det der er muligt
derimod kører midtdata videre med samme ejer,det kan jeg kun tolke som om ejeren vil have ryddet noget gæld væk og går konkurs og derefter opstår som et nyt fima.
lovmæssigt er der ingen af firmaerne der har gjordt noget forkert,snakker vi derimod moral ved jeg godt hvad for et firma jeg ikke ligger flere penge i.