fik endlig afsluttet mit HWT logo i plexi til kabinettet plexi glasset reagere på UV og logoet lyser flot op i mørke så er ved og være køre klar til projekt HWT kabinet på mit full tower
Billedet kan ses nederst i min profil i må gerne smide en kommentar om hva i sys om resultatet
#8 ja det må blive når det næste skal laves til kabinettet.. har lidt tænkt på og lave sporene dybere og ligge UV reagerende vand i rillerne og så ligge et lag ovenpå igen så der er konstant vand gennemløb som så bliver koblet sammen med noget vandkøling... det kunne se lidt gøgl ud 🙂
#16 Jeg kan da nok godt hjælpe dig med, at lave en 3D-fil af logoet, hvis du har adgang til noget EdgeCam ell. lign. på arbejdet? Så kan du bare lægge filen ind i det.
#18 Jamen selve logoet...det tror jeg godt man kunne lave som du selv foreslår i #9 Så bliver det ikke kun linjerner der bliver fræst. men hele figuren. Så er der måske osse lidt bedre mulighed for, at få noget vand igennem.
#19 nåå på den måde... kan sagtens lave sporene dybere... det kræver ikk et 3D program.. kan bar ændre det eksisterende progeram jeg har nu... det er ikk noget problem... men hvis det skal samles af 2 plader mangler jeg har en presser som kan presse pladerne sammen når de er limet for at det bliver helt tæt 🙂
Hehe, det ser da rigtig fedt ud. 🙂 Jeg må dog indrømme, at jeg havde regnet med selve HWT-logoet i "3D", som en rigtig model i plexiglas. Men det må jo så være dit næste projekt. 😛
#21 hvem skal man spørge om lov for at få lov til og lave videre på projektet... kan godt lave en model i 3D så lyser op i UV skal bar have noget acryl og lave det i
#20 Det behøver jo ikke være 2 hele plader. Du kunne lave et modstykke på fx. 100x100x15mm og give det noget lim og 4 små M3 bolte eller sådan noget. Så ville der osse være plads til nogle små fittings i siden af blokken. Så kan det laves i ægte 3D.