Pixel fejl på ny bærbar.

Diverse d.  30. august. 2008, skrevet af Rasmus66
Vist: 423 gange.

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
30-08-2008 16:00:17
Svar/Indlæg:
8762/174
Fik lige min nye bærbar igår 😀
En meget lækker X-one H767SU3 fra deres aluminium serie.
Problemet er bare at jeg allerede har fået en pixel fejl den er enten død eller så hænger den. Den lyser rødt hele tiden og den kan nemt ses når man spiller og laver arbejde.
Hvis man trykker på skærmen rundt omkring den pixel så forsvinder den godt nok men lige så snart man fjerner fingeren så er den der igen ☹
Jeg har fået af vide at den muligvis kan fjernes ved at kører et program som stresser/tester skærmen også skulle de døde pixel nogle gange fungere igen.
Men kender ikke nogle af de programmer så ville høre om nogle af jer gør?
Og om i kan komme med nogle ideer til hvordan jeg kan få den fandens pixel til at fungere igen.
1EaR

Elitebruger
Tilføjet:
30-08-2008 16:15:15
Svar/Indlæg:
5750/124
hvis ikke der er nogle som kan hjælpe dig med at finde programmet, kan du altid kigge på flatpanels.dk , ellers kan du jo ringe til dem på Mandag og spørge hvordan man lige skal tage stilling til det. En fra min klasse havde også en DOA pixel på sin sprit nye Macbook pro. Men den ved han ikke om han kan få lavet...

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
30-08-2008 16:24:52
Svar/Indlæg:
8762/174

Har kigget på deres hjemmeside og der var ikke noget jeg sådan lige kunne bruge 😕
Synes det mærkelige er at den kom lige efter jeg installere BF2 på den.
Den var der ikke fra starten af tjekkede nemlig efter da jeg spillede CSS første gang på den.

phgn99

Superbruger
Tilføjet:
30-08-2008 16:29:45
Svar/Indlæg:
722/67
på min gamle skærm havde jeg 2 pixel fejl.

så satte jeg det her i gang i et stykke tid og det lavet den ene ;)

http://www.jscreenfix.com/basi...

Timozzdk

Elitebruger
Tilføjet:
30-08-2008 19:20:20
Svar/Indlæg:
1636/115
Jeg fik engang en ven som havde en skærm med pixelfejl, til at sende et screenshot af skærmen til forhandleren for at de skulle tage den retur. Jeg var så træt af at han hele tiden skulle spørge om sin skærm istedet for at han selv gjorde noget ved det.
Tror aldrig han fandt ud af jeg tog røven på ham. 😲

Men jo de der programmer lyder smarte. Dem kendte jeg ik. Har selv en enkelt rød pixel, vil da lige se om det virker.