Ved ikk helt hvad det kunne være, men jeg ville købe 1 mere hvis jeg var dig og smide i RAID, så alt på din controller er i RAID
SSD i RAID0 er endnu mere uber end ellers
men ellers, så prøv at se om du ikk kan optimere dit windows lidt - rydde lidt op og optimere pagefile og diverse tweaks
slå automatisk defragtmentering fra, endelig, det er jo den visse død for SSD 😲
Smid også pagefilen over på dine normale diske og sæt den til 3gb fast størrelse da du jo har 2gb RAM "kun" - det hele handler lidt om at minimere writes til SSD så meget som man kan - det vil få den overall performance til at gå i vejret
gå i regedit og tryk F3, søg på "disablepagingexecutive" og sæt "0" til "1" - bliv ved med at trykke F3 og gentag nogle gange indtil søgning er afsluttet 🙂
Prøv ellers at google på SSD tweaks eller noget - der er helt sikkert meget at hente derude - men her var da lidt forslag fra mig 🙂 som sagt tror ikke din disk fejler noget som helst
download evt. en prøveversion af Auslogics Boostspeed og kør noget optimering og tweaks - det er ret genialt det program - dog ville jeg holde mig fra defragtmentering på din SSD indtil vi ved lidt mere om det er noget man skal kaste sig ud i, da det er en form for write og vil slide disken ned hurtigt