Rygestop - kom frisk.

Diverse d.  31. august. 2008, skrevet af Søndergård
Vist: 4386 gange.

Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 13:47:37
Svar/Indlæg:
333/30
Okay nu skal det være! Jeg har røget i over 10 år (Er 25), men nu skal det altså ha en ende! Jeg har lavet denne tråd af to grunde:

1. Fordi jeg keder mig bigtime sådan en søndag!

2. Fordi det måske kunne være lidt nemmere/sjovere at stoppe hvis man var flere om det (De fleste af kammeraterne er stoppet).

Foruden disse grunde, vil jeg gerne høre fif og tricks som kan hjælpe mig til at holde nallerne væk fra smøgerne. Samt gerne jeres erfaring med at stoppe og hvordan det er gået efterfølgende.

Det skal siges at jeg har prøvet at stoppe én gang før, hvor det holdt ca. 1 måned. Min regel var at jeg måtte ryge når der var bajer til stede, ellers ville det være urealistisk. Sidst på måneden var der bajer HVER DAG og det gik selvfølgelig ikke godt. Dog kom bajer reglen først efter 2 uger uden røg, og glemmer ikke de gode oplevelser jeg havde:

Jeg sov bedre
Jeg lugtede bedre (På begge måder..)
Og så rømmede jeg mig ikke hele tiden
Når jeg kom ind i lejligheden STANK der uden lige af gammel røg. Det kunne jeg ikke lugte før, og først efter de 14 dage var lugten næsten væk (Udluftning hver dag i flere timer). Selv mit tøjskab (selv om det altid var lukket) lugtede bigtime.

Jeg har købt 2mg Nicorette (Vidste ikke der var 4mg), og sørger for at der ikke er smøger i huset fra i morgen tidlig.

Jeg har smøger til resten af dagen..

Måske det er en komplet åndsvag idé, men HVEM ER IN?


😎 Resultater 😎

Hwt brugere som er med i båden:

Mads321 - Going strong
Søndergård - Going strong
cineman - Going strong
Darth Nissan - Going strong
MadsH - Going strong
Slow-Mo - Going strong
Illuminati - Going strong
Spagme - Going strong
xt0m - Going strong
Rodael - Going strong
Sir D_Devil- Going strong

Har droppet at holde styr på dagene. De fleste startede d.1 +/- en uges tid.


Plads til mange flere mine damer og herrer

HUSK man kommer længst med ærlighed, skriv derfor hvis du er faldet i. Man vil ikke blive flamet, og fordi du har røget en smøg eller mange på en bytur, er det ikke ensbetydende med at det er OK at starte igen 😕

1000 kr ekstra om måneden

En motivator til de som stopper: Hvad vil I bruge de ekstra 1000 kr om måneden til? Selv går jeg og planlægger hvad der skal shoppes :D

----------------------------------------------------------------------------

Dit rygestop dag for dag:


Dag 13

Du føler dig mere udhvilet om morgen, du er ovenpå. Din lugtesans er forstærket, og du kan lugte røg, som hænger i tøjet - få det vasket i en fart.



I morgen kan vi se frem til:

Dag 14

Godt gået! Du er nået mere end halvvejs mod et liv som x-ryger. Der kan gå flere timer, ja måske halve dage, hvor du ikke tænker på smøger. Husk bliv ikke overmodig ... 1 ...2 ...3 smøger og du er ryger igen ...



Kilde: http://liv.dk/ryge/
Miccim
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 13:51:43
Svar/Indlæg:
3233/128
Ikke mig men jeg støtter 100%! Det er noget være skidt at ryge så håber ud holder denne gang og får et "bedre" liv på mange punkter 🙂


Mads321
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 14:04:03
Svar/Indlæg:
3162/326
All in 😉

Jeg er også 25, og har som dig også røget i 10 år ca. Har også forsøgt at stoppe før, og har også holdt desiderede pauser, når jeg kunne mærke jeg var ved at blive syg af at ryge for mange smøger.

Det værste er når man drikker, så er det svært at holde nallerne fra smøgerne. Bedre går det dagen efter (hvis det er gået så vildt for sig at man har tømmermænd) - da har man ikke lysten.

4 smøger tilbage i pakken - håber det bliver de sidste jeg nogensinde ryger.

Et godt tip er at tømme dit sidste aksebæger i en tom marmeladekrukke, og så hælde vand i. Når så lysten til en smøg er over dig efter 14 dage, så går du bare ud og åbner låget og tager en god sniffer - det er fandme så klamt at det kan holde en fra at gå på tanken efter smøger 😳


Mvh. Mads 🙂


Lace
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 14:05:06
Svar/Indlæg:
2357/72
De gange jeg har prøvet, har jeg altid haft smøger på mig, for ikke at blive desperat og gå ned på tanken og købe nogen. 😀 Det længste det er lykkedes mig er 5 mdr. men så var der det med en tur til England og nogle pints. 😳
Jeg skal stoppe på et eller andet tidspunkt, men det bliver nok ikke imorgen. Mit bedste råd: Hold dig fra øl i 3 mdr. minimum, drop det tyggegummi,(du bliver dødtræt af det), og prøv sådan en her. Den er dyr i indkøb, men den tjener sig hjem på ca. 1 månede. Du kan kun købe den over nettet, men skulle virke suverænt.

http://www.apoteket.dk/Spoerg%...

GL 🙂


Philipsp
 
Superbruger
Tilføjet:
31-08-2008 14:11:14
Svar/Indlæg:
886/35
jeg er selv ikke-ryger så jeg ved ikke hvordan man stopper, men i kan gøre som min kolega: bliv indlagt med en blodprop i hjertet, fordi man må jo ikke ryge på et sygehus...

ryning + overvægt = :no:

- Philip


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 14:13:36
Svar/Indlæg:
333/30
#1

Tak, vil gøre mit bedste 🙂

#2

Fandme i orden - We can do it! 😀 Hmm, jeg har 8 tilbage, nok til resten af dagen. Ang. askebærer så er det ikke noget problem da jeg imidlertidigt bor hjemme ved de gamle (Er job søgende..) - Her må der ikke ryges indenfor.

#3

Hmm, tror jeg prøver tyggegummiet først. En eller anden ting skal der være. Jeg går efterhånden helt i panik bare jeg ikke kan finde mine smøger.. Jeg kan ikke holde mig fra druk i 3 mdr, men du har ret, det ville være absolut det bedste!

#4

Vi kan lave den aftale at hvis jeg falder I må i tvangsindlægge mig 😛
Ej, det var sq ikke heldigt med din kollega - men aldrig noget skidt uden noget godt.. (Eller hvordan er det nu lige den går..).

Tak for jeres svar, vil helt klart tage dem til eftertanke.



Lace
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 14:14:14
Svar/Indlæg:
2357/72
#4 Hvad skal #0 bruge den kommentar til?


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 14:16:29
Svar/Indlæg:
333/30
#6

Det er vel et skræk eksempel - alt kan bruges :D Håber at kunne rive nogen med i forsøget :D Det go´nok..


Philipsp
 
Superbruger
Tilføjet:
31-08-2008 14:23:54
Svar/Indlæg:
886/35
#6 det er det nemlig, en god grund til at holdt op :yes:

- Philip


Lace
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 14:24:23
Svar/Indlæg:
2357/72
#7 Sæt en annonce i lokal-avisen, hvor du skriver der er en dusør på en tusse til den første der ser dig ryge...

...men vedkommende får ikke pengene før du har fået et trælår med et boldtræ!

That'll do it! :yes:


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 14:28:11
Svar/Indlæg:
333/30
Hmm tjaa joo, det var da en mulighed, men formålet med det hele er jo netop at få et bedre helbred og flere penge - ikke præcis det modsatte :'-(

🤣


#11
Lace
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 14:31:30
Svar/Indlæg:
2357/72
#10 Jeg vil godt vædde på det højst kommer til at koste dig en tusse, og et dårligt ben i en 14 dages tid. Så gør du det ikke igen. Promise! 😀


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
31-08-2008 14:34:39
Svar/Indlæg:
1297/50
Jeg er in!! 😀
Har længe gået og tænkt på at stoppe, faktisk var det meningen det skulle være min sidste dag i dag, og så kom denne her tråd 😀
Jeg er 36 og har røget i ca. 19 år dog med inbygget 2 års stop. Begyndte med at ryge til min morfars begravelse, faktisk lige efter han kom i graven og jeg stod foran graven og min kusine røg, og så nappede jeg også lige en smøg fra hende, og så var jeg hooked igen 😩 (skal lige siges at begravelsen var sluttet og vi stod tilbage).
Ved det bliver hård denne gang, bliver sq ikke nemmere med tiden 😕 Men nu vil jeg satme gøre alvor af det.
Her et par + ved ikke at ryge:
Maden smager bedre
Man lugter ikke af røg
Man spare ca. 25 om dagen = ca 9000 om året 😀
Man undgår måske at ende med at blive kvalt langsomt af lungekræft!
Man får bedre åndedræt og kondi
O.s.v.

Et lille råd, når man ser andre ryge, så tænk godt jeg ikke er så dum, tro mig det hjælper, specielt når man ved hvad man mister ved at ryge.
Og stop når man er motiveret til det, det gav mig 2 år uden røg 😉
Kan godt være du kender dig, men hvem ved måske det er med til at redde liv på HwT 🤣 .
Ps det er det mest fornuftige jeg længe har set her på forum 😀




Spagme
 
Superbruger
Tilføjet:
31-08-2008 14:45:40
Svar/Indlæg:
792/52
Okay.. weird. Har sagt til mig selv siden jeg flyttede at jeg vil stoppe med at ryge når august måned var ovre.. Så det kunne ikke passe bedre.. Stoppede en måned sidste år (November) og det var bar lækkert i den måned. fatter ik hvorfor jeg startede igen.

Har smøger til resten af dagen.
Men ved ikke helt om jeg er in.


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 14:46:22
Svar/Indlæg:
333/30
#12

Vise ord.. Specielt uhyggeligt at tænke på de knap 10k man bruger om året. En tanke jeg ofte fortrænger! Kan det virkelig passe at jeg gennem de 10 år har brugt ca. 100.000 kr på at ryge ?! Vel og mærke, 100.000 for et ungt menneske som burde have andre ting at bruge sine penge på - men hva, det er sq lidt det samme med HW :no: 2 helt forskellige addictions, og så alligevel ikke..

😐 1000 hundredekronesedler 😐

Gode råd, og thumbs up for at du er IN!


#15
1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 14:47:11
Svar/Indlæg:
5750/124
fanme fornuftigt... og du lyder som en der har motivationen til at give det en skalle... min gamle lærer havde også fortaget sig et rygestop, og han hang virkelig godt igennem (de første dage skulle være de værste), men så døde hans far meget pludseligt til en famillie komsammen 😕 ... der faldt han i igen ☹


Darth
 
Superbruger
Tilføjet:
31-08-2008 14:47:33
Svar/Indlæg:
813/49
Okay, jeg vil være med. No smokes fra imorgen ! 😲


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 14:48:10
Svar/Indlæg:
333/30
#13 Det skal du finde ud af med dig selv - skader jo aldrig at prøve igen.. I mine øjne er selv 1 dag uden smøger et plus i bogen.


#18
Lace
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 14:50:07
Svar/Indlæg:
2357/72
Ja, for mig har det indtil videre kostet på den forkerte side af 200.000,- 😩 🤡


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 14:52:06
Svar/Indlæg:
333/30
#15

Ja, det værste er drastiske ændringer. Det og øller er noget juks!

#16

Klasse!


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
31-08-2008 14:54:04
Svar/Indlæg:
1297/50
Hov søndergård smid lige mit på liste tak 😛 😀
Edit sorry var kommet på nu, tak 😀


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
31-08-2008 15:01:12
Svar/Indlæg:
14079/622
Det er cool nok det der, drenge.
Jeg ønsker jer al held og lykke. 🙂


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 15:02:03
Svar/Indlæg:
333/30
Jaja, var lige ude nyde en kop kaf- (og en smøg 😳 ) Uhh! En smøg til kaffen bliver også ond at skulle undværre! 🤣

#21

Thanks, det skal nok gå 😎


#23
1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 15:29:18
Svar/Indlæg:
5750/124
#22 bliver ikke så slemt, min lærer er også kaffeholiker, så han drak bare noget mere kaffe 🤣


Ingdam
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 15:31:04
Svar/Indlæg:
1771/62
Jeg kan kun sige held og lykke til alle der prøver, håber virkelig i klarer den!
Tænk også på alle os andre ikke-rygere som i sparrer en masse irritation og andet ved at holde op med at ryge 😉


matt??
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 15:43:40
Svar/Indlæg:
5600/32
Held og lykke. 🙂 Er glad for jeg indtil videre har kunne holde det til en enkelt eller to engang i mellem i byen.


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 15:46:30
Svar/Indlæg:
333/30
#24

Mange tak 🙂 Håber også vi får nogle flere på listen.

Men her komme lige et surt opstød- ikke henvendt til dig.

Jeg vil gøre én ting helt klart! Jeg stopper IKKE pga. pres fra alle de fanatiske ikke-rygerne som har forfulgt os de sidste 5 år. Det kan efterhånden sammenlignes med heksejagten i 1500-tallet.

Det virker som om deres eneste formål i livet er at sikanere rygere "fordi det er okay at gøre idag", og ikke en skid med at de vil vores bedste og gøre deres egen hverdag et bedre sted at være..

Ser din pointe though, og kan udemærket godt forstå ikke-rygerne og at de ikke bør være tjent med røg i visse sammenhænge. Det er som sagt fanatikerne jeg tænker på. De som ikke engang synes det er okay at vi står helt ude, midt på vejen, mellem bilerne, og ryger.


Campin
 
Superbruger
Tilføjet:
31-08-2008 16:05:23
Svar/Indlæg:
347/51
Sys sgu det godt det i laver! Ryger ikke selv (er så os kun 14 år men hva fan!) Jeg har meget respekt for det i gør, da både min fætter og storebro stor ryger! der er jeg jo så heldig at jeg slet ikke kan tåle røgen. 😀

Men Respekt og opbakning fra min side! 🙂


#28
1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 16:11:22
Svar/Indlæg:
5750/124
#27 that's the spirit 😀


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
31-08-2008 16:19:44
Svar/Indlæg:
1297/50
#0 Skal bruge de 1000 kr til nikotin tyggegummi 🤣 😛 Ej de ryger nok til noget hardware, måske 2 nye grafikkort 😉


MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 16:28:51
Svar/Indlæg:
1915/57
Ok gutter.Må jeg være med? Jeg kører på 9. dag uden smøger,altså fredag sidste uge røg jeg den sidste 😀 Jeg bruger p.t. Nicorette næsespray,DAMN den river i næsen men den har som det eneste taget min rygetrang,
Har prøvet flere gange med plaster,tyggegummi uden noget,sådan nogle til at ligge under tungen.Intet virkede,men det gør den her.

Og fuck om jeg skal være lidt hooked et stykke tid på den. BARE JEG IKKE RYGER DE LORTE SMØGER 🙂


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 16:30:17
Svar/Indlæg:
333/30
# 27

Du har fat i den lange ende! Ser ud til at der er håb for ungdommen 🙂

#29

Ja det gør mine sku os 😛

Første mdr nok en PSU upgrade.

Næste hopper jeg nok over, og så tredje bliver Nehalem vil jeg tro :yes:


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 16:32:24
Svar/Indlæg:
333/30
# 30

Kan du tro du må, men du bliver kun noteret til -1 rygedag som os andre 🤣 Håber det er fair.. Satme flot ellers!

Kan du allerede nu mærke en forskel?

Den lyder effektiv den spray, hvor fik du fat i sådan en?


MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 16:36:31
Svar/Indlæg:
1915/57
#32 det er ok med -1 jeg lægger bare resten til selv 😉

Du kan købe den på apoteket. et pust indeholder 0.5mg nico og der er 200 doser i en spray. Pas på de første par pust.den trækker tårer😉 og lad være med at sniffe ind, men pust og derefter træk vejret normalt ind.

Men det skal siges at som alt andet så virker den IKKE uden en beslutning om IKKE at ryge smøger.

Nå ja P.S. Har røget i 18 år


#34
B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 16:38:22
Svar/Indlæg:
3640/1231
Held og lykke til jer - håber det lykkes for jer allesammen at holde det :yes:

Jeg stoppede for 1½ år siden, efter at have røget i omkring 15 år.

Der er uden tvivl nogle fordele og bagdele ved det, men heldigvis er bagdelene blevet mindre og mindre med tiden.

Som i selv skriver er der alle fordelene med at lugte bedre (på begge måder) og man har det bedre osv osv.
Desuden sparer man nogle penge, som man KAN bruge på noget mere fornuftigt 🙂

Det største problem for mig var tiden når man sidder HER, og bare sidder.
Sørg for at have noget at bide/tygge i. Om det skal være slik eller gulerødder må være op til jer selv at vurdere.


Jeg levede også med en regel om at måtte ryge når jeg drak, og ja, det blev til lidt mere druk end normalt 🤣
Det resulterede desværre bare i at hverdagen uden smøger er sværere 😕

Nu er jeg gasset lidt af med drukken, og drikker måske en gang om måneden, og der ryger jeg også, og har det fint nok med det efterfølgende. Der er slet ingen trang i de efterfølgende dage mere. Men drikker jeg hver weekend, kommer trangen igen.

Desuden er der vægtproblemet 🤣 Det er pisse irriterende, men man kommer sig som regel som om man havde levet af flødesovs i 20 år. Men hey, det kan man gøre noget ved 🙂

Fordelene i dag, som var de største ulemper for mig da jeg stoppede, er at man ikke må ryge nogle steder i dag. Det er mildest talt pisse belastende at være ryger i dag.

Jeg vil gerne ryge når jeg går i byen og drikker mig stiv, men man kan sq ikke ryge ret mange steder mere, så det er helt cool med mig. Det gør det bare nemmere :yes:


Klø på gutter! Hvis bare én klarer det er det stadig en mere der har 1000,- mere at bruge på HW om måneden 😀


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 16:42:52
Svar/Indlæg:
333/30
#33

Den vil jeg kigge på hvis jeg virkelig kommer i nød. Men ja du har ret, uden en fast beslutning om at stoppe dur intet. Jeg så også gerne at jeg kunne tage en "kold tyrker", men jeg er bange for at falde i, og vil i det mindste gerne sikre mig at der er alternativer.

Og som du selv siger: Fuck om jeg skal være lidt hooked et stykke tid på den. BARE JEG IKKE RYGER DE LORTE SMØGER

I mit tilfælde handler det også om at jeg forhåbentligt snart får nyt arbejde og vil gerne kunne fremstå som ikke-ryder og de fordele det nu engang medfører så som pauser og lugt.


MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 16:47:49
Svar/Indlæg:
1915/57
Jeg kan komme på lidt flere fordele vd at stoppe: Jeg stinker ikke når jeg kysser min datter;jeg stinker ikke når jeg kysser konen(hun har været stoppet 5 mdr nu);min kondi bliver bedre;jeg behøver ikke hoste så meget slim op;Jeg behøver ikke at tænke på hvordan mit tøj og ånde lugter når jeg er i biffen f.eks(syntes nemlig selv at en der lige har røget stinker ad H til)Jeg behøver ikke stå op om natten og stå i underhakker ude på terrassen i regnvejr bare for at slukke den skide rygetrang.Der har været blodpropper i familien så jeg sætter da min risiko betydeligt ned;
Og selvfælgelig PENGENE; Deneb here I come 🙂


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 16:49:21
Svar/Indlæg:
333/30
#34

Jeg ville sku gerne kunne gøre som dig og ryge når man er i godt selskab og rigeligt af det våde. Desværre viste mit forrige eksempel på et rygestop, at det ikke er muligt for mig.

Håber ikke det med vægten er true, i så fald må jeg igang med at løbe igen :) For 2 år siden vejede jeg 40,5 kg mere end jeg gjorde i morges og er idag normalvægtig, så om man skulle tage et par enkelte på, burde det være muligt at smide dem igen :yes:


Slow-mo
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 16:53:53
Svar/Indlæg:
330/34
I am inn 😲

Har røget i 25 år - Det skal f... stoppe nu.
Godt initiv

Har lige smøger til resten af dagen he he.


Jeg vil bruge pengene på. Øhh jeg skal vist være røgfri først.


Slow




Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 16:56:28
Svar/Indlæg:
333/30
#38

Perfektos! Kan da være vi nærmer os 10 medlemmer inden D-day.

Ja, men kan selvfølgelig også være med selv om man ikke lige har set tråden idag :D


Satai
 
Overclocker
Tilføjet:
31-08-2008 17:00:23
Svar/Indlæg:
700/28
Jeg vil sku lige sige Held og lykke med stoppet 😀 Er lige som #27 kun 14 og ikke ryger, har fanme heller planer om det tvært imod, personeligt mener jeg det er klamt 🙂

Satai out 😀


#41
1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 17:01:21
Svar/Indlæg:
5750/124
#38 så er det vist også på tide 😉


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
31-08-2008 17:12:45
Svar/Indlæg:
1297/50
Har lige været ved købmanden og købe nikotin tyggegummi , har kun 4 smøger tilbage så jeg skal være klar til de slipper op 😀 .
Sidste gang klaret jeg rygestoppet uden tyggegummi, men gør jeg sq næppe denne gang, synes det bliver svære og svære at stoppe med tiden 😩 .
#34 Så det godt man går til styrketræning 😉 det hjælper jo også lidt på det, og cykler på job hver dag.
Sidst jeg stoppede med at ryge tabte jeg faktisk 10 kg sideløbende med rygestoppet. Hvilke ikke er normalt men når jeg sætter mig noget for så plejer der også at ske noget 😉
Men ja det kan godt gå galt med vægten men tror det bare er en fase man skal igennem(hvis man altså klare sig igennem den fase og ikke ender som klassens tykke dreng resten af ens dag 🤣


#43
1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 17:22:48
Svar/Indlæg:
5750/124
#42 du har ret... da nikotin gør at man ikke lyster at spise så meget. Men hvis man kan styre sig, og holde godt gang i noget motion, så skulle det gerne ende godt... hvis man dyrker motion, skal man ikke gå i panik over at tage 2 kilo på, hvis man ikke er vant til motionen. Da det sagtens kan være muskler 😲


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 17:41:59
Svar/Indlæg:
10398/435
hehe, grineren at se denne tråd. jeg havde snakket med en ven om at stoppe den 1. sept, and it's still on.

Skriv mig bare på.

Jeg tror nu nok folk skal være ærlige mht om de falder i, man vinder jo ikke noget på at lyve i et forum..

Den med man godt må ryge når man drikker, den ødelagde det for mig sidst..


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
31-08-2008 17:48:53
Svar/Indlæg:
1297/50
#44 helt enig ikke noget med at lyve 😉 får man nada ud af.
Havde ikke regnet med så mange fra friske på det, tænkte selv at starte sådan en tråd, men var bange for at blive til grin 😉 Men fedt den blev startet
#43 ja muller vejer jo lidt mere end fedt 😉 så går ikke så meget op i vægten, men mere hvordan kg`erne sidder.


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 17:49:28
Svar/Indlæg:
333/30
#44

Word, skader kun en selv.. Vi kan jo lave et "Antal smøger" brugerne har røget efter deres navn :) Meeen, der skulle nu gerne stå 0, men fordi man falder i og ryger en enkelt eller en håndfuld på en druktur, er det jo ikke ensbetydende med at man skal droppe det hele og begynde at ryge fast igen :no: Nej så er det sq bare op på hesten. Kom ud med det her - så snakker vi om det 🤣

Men **ide godt, du er på listen. (Kan godt være jeg ikke lige får den opdateret de næste 3-5 timer i aften da jeg skal ud)..


#47
1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 17:55:08
Svar/Indlæg:
5750/124
#46 bare du får fyrret de sidste smøger af, inden i morgen, og så holder dig langt væk fra de steder hvor de sælges... send en anden afsted for at handle fx., det skulle hjælpe helt vildt de første dag 😉


anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 18:25:42
Svar/Indlæg:
5891/423
Det er fedt der er nogle der gider / har initativet til at stoppe med at ryge. reskept! 🙂 :yes:


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 18:33:31
Svar/Indlæg:
10398/435
Og husk: 90% af afhængigheden ligger i det mentale aspekt af rygning. Så man har meget af skylden selv.

http://www.stoplinien.dk/Stop/...

"Din fysiske afhængighed er lav"


Stumpii
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 19:09:29
Svar/Indlæg:
1541/132
Jeg syntes det er utrolig fedt i gør det sammen! Det skulle os gøre det lidt nemmere end have nogle at "snakke" med om det. Jeg vil da selvfølgelig bakke jer allesammen 100% op igennem det hele!! :yes:
Klø på gutter 😀

- Stumpii#


Spagme
 
Superbruger
Tilføjet:
31-08-2008 19:33:08
Svar/Indlæg:
792/52
Okay.. Er klar til at blive smidt på listen..


#52
xt0m
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 20:21:30
Svar/Indlæg:
2587/91
Smid mig med på listen :yes:


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 21:55:44
Svar/Indlæg:
333/30
#49

Tror du har ret. Den ene gang hvor det lykkedes mig at stoppe var det med kold tyrker og blev overrasket over hvor lidt abstinenser der var. Det er mere trangen til at den skide smøg mellem fingrene og følelsen af at holde en pause tror jeg.

# 50

Merci - We will!

# 51

That's the spirit!

# 52

Sublimt! Godt at have dig ombord 🙂

----

Så drenge - puls løs mens I kan :D Jo dårligere lunger vi har i morgen tidlig, desto nemmere er det at holde sig fra den første morgensmøg :'-(

Havde ikke troet så mange ville være med, men det er sq bare helt perfekt! Der er plads til flere though..


Darth
 
Superbruger
Tilføjet:
31-08-2008 22:06:23
Svar/Indlæg:
813/49
Kunne være man skulle skynde sig, at bestille lidt hardware, eller et par games, for de penge der var sat af til røg, på månedens budget. Ingen penge, ingen smokes.... 🤣

P*s ! Skal op klokken 0500 imorgen, og har 7 tilbage. Må lige mega-pulse-kæde-kvalme-ryge en halv times tid.... 😕


immortaldk
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 22:12:36
Svar/Indlæg:
1166/120
#0
Jeg stopper på mandag igen. 😉
Men har alt for meget jeg skal bekymre mig i ojeblikket.


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 22:13:42
Svar/Indlæg:
333/30
Hehe, ja jeg er sq også blevet lidt tør i halsen.. Og ja, jeg har også lagt mange planer med pengene. Tror det er vigtigt at belønne sig selv - ihvertfald lyder det ganske fornuftigt i mine ører lige nu.

Man skal selvfølgelig ikke blive ved med at belønne sig selv - så er fidusen men penge sparet jo pludselig knap så tydelig.. 😀


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 22:15:17
Svar/Indlæg:
333/30
#55

Hvad mener du; stopper du i morgen eller først næste mandag? :)


immortaldk
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 22:20:03
Svar/Indlæg:
1166/120
#57
Jeg ryger kun til fester nu. 😉
Det er alt for mange penge vi kan spare op ikke?
Det er ligefør vi kan åbne en pizza place for alle de penge. 🙂


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2008 22:23:57
Svar/Indlæg:
333/30
Goddag mand økseskaft..


zound
 
Superbruger
Tilføjet:
31-08-2008 23:18:49
Svar/Indlæg:
537/9
hmm..

har stor respekt for jer..
ryger ikke selv er dog osse kun 14.. men har prøvet og sys sku ikke det var særlig tiltrækkende..🙂

min farmor røg som en skorsten.. når man kom ind dengang hjemme ved hende var der simpelthen en sky af røg.. derfor har jeg ikke tænkt mi at ryge..


så go for it.. håber jer alt held og lykke 🙂 😀 😲 🙂


Anonym202031110209
 
Superbruger
Tilføjet:
01-09-2008 00:51:12
Svar/Indlæg:
388/15
Count me in. :)


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2008 00:58:03
Svar/Indlæg:
333/30
#61

Great, så er vi 10 :)

Så har jeg røget min sidste smøg - en skræmende tanke!


MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2008 05:36:18
Svar/Indlæg:
1915/57
Godmorgen gutter. SÅ ER DET NU DER SKAL HOLDES FAST 🙂

Lad ikke de små svin tage magten over jer, selv om det trækker lidt så tænk " Jaaa-jeg er INGEN slave mere" 😛

De kloge siger at gennemsnitlig sidder trangen til en smøg der 7 min. (jeg har nu prøvet hvor den sad der lidt mere 😉 men der et par muligheder. Det første er: Knald et nicotin præparat ind-men meget vigtigt er " flyt fokus" lav noget andet.noget der kræver din koncentration,så det trækker opmærksomheden væk fra smøgerne.

Jeg bruger selv præperat(næsespray) det er ok syntes jeg,hvis det kan hjælpe mig til ikke at ryge.

Her på siden er jeg noteret for første dag, men som sagt har jeg tyvstartet og er på 10. dag 😀 det er det længste jeg har holdt i 18 år" YES- COME ON-I CAN DO IT"!!

Holdt 9 dage sidste sommer,men tror at jeg smed sutten(nicopræperat) aalllt for tidligt.smed det efter 3 dage. Det gør jeg ikke denne gang. Vanen skal først ændres.


#64
mp_3
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2008 08:12:52
Svar/Indlæg:
3588/418
Jeg har aldrig røget, og kommer aldrig til at ryge, men du kan smide mig på listen som moralsk opbakning 😛


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2008 11:09:48
Svar/Indlæg:
333/30
Jamen jo så er vi igang ja. Synes også de 7 min har varet noget længere lige nu.. Men hva, jeg er også vant til at nappe 2 smøger og en kop kaffe inden morgenmaden - lyder ikke sundt :)

Men det går da.. Synes ikke "Dag 1" lyder slem, så noget værre med "Dag 2" ..!

Gnasker allerede løs, men føj da - det er som om det stikker i munden efter noget tid. Puuhaaa

Og btw Mads, men sq heller ikke passe at du skal noteres for 1 dag, når du IRL har holdt 10 dage!! Man skal vel også have mulighed for at joine selv om man først finder tråden i morgen fx.. Det er sq flot. Du er hermed udnævnt til vores alle sammens rollemodel 😛


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2008 11:21:55
Svar/Indlæg:
10398/435
Det hjælper da ikke at omlægge en vane til en anden vane.. det giver i hvert fald ikke så meget mening. Hvor meget har du så sparet i dag på at kvitte smokes?
Det er jo ikke nicotinen du er afhængig af - langt det meste af vejen er det psykologiske ting.


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2008 11:28:33
Svar/Indlæg:
333/30
Du har helt sikkert ret, men jeg gør det alligevel de første dage - måske en lille uge, afhængigt af hvordan trangen melder sig. Viser det sig at være nemt, bliver skidtet skrottet. Viser det sig at de ikke fjerner rygetrangen i tilstrækkelig grad, bliver de også skrottet.


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2008 11:39:10
Svar/Indlæg:
10398/435
Prøv evt almindeligt tyggegummi 😉 Tror det virker lige så godt..

Ta testen i #49.


Darth
 
Superbruger
Tilføjet:
01-09-2008 13:57:57
Svar/Indlæg:
813/49
Well, ja, godt igang. 🙂 Har manglet "ritualet" et par gange eller 3 indtil nu... Men ja, flyt fokus ! Det har virket for mig, her de første 9 timer af dagen. Når lysten har meldt, tænker jeg "hold ud, og du får en dag mere med din datter..." Muligvis lyder det fatalistisk, men hey, hvis det virker ! :yes: Kommet hjem fra job, og der lå endnu mere, der forhåbentligt kan aflede behovet lidt. 2 kasser hardware ! 😲 Ny PSU og ny GFX-køler til mig selv, og så en kasse med lidt ting og sager, der skal skrives om... 😛


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
01-09-2008 14:44:53
Svar/Indlæg:
1297/50
Har ikke røget siden i går ved ca. 21 tiden og til nu 😀 har spist 4 stk 4mg nicorette tyggegummi til nu, har har ikke længe haft det så godt som jeg har det nu, kan sq mærke jeg mener det alvorligt denne gang 🙂 .
Allerede nu gik det nemmere med at cykle på job, noget er der kommet ud af det. men der går nok lidt før det for alvor sparker røv med de gode bivirkninger.
Når mine tyggegummi slipper op køber jeg måske en pakke 2 mg som bliver den sidste pakke, så burde jeg være clean nok til at klare resten selv 😉 .
Ja ja Mads321 er en helt med 10 dage 😛 🤣
Håber alle er kommet godt fra start, og synes i er for seje 😀


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2008 14:53:23
Svar/Indlæg:
333/30
Godt at høre. Her kører det også derud af. Jeg prøver, som rådet lyder, at gå igang med noget helt andet hver gang jeg kommer til at tænke på smøger :) Har egentlig ikke været specielt svært indtil videre.. Har dog til tider meget stor lyst til at tænde en - der ligger 2 lige ved siden af mig på skrivebordet. Det er meningen de, og lighteren, skal blive liggende der de første par uger eller 4.

Ja, der er allerede forbedringer. Jeg kan fx tage en super dyb indånding uden at det lyder som en hel fuglerede :)

#69 Nyankommet HW er da ellers noget af det som kan få mig til at kæderyge så det batter :D Det er sq hardcore det der :yes:


MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2008 18:01:47
Svar/Indlæg:
1915/57
#66 se #36 og #30. Jo jeg vil da mene at hvis det er et skridt på vejen at lægge en rigtig dårlig OG skadelig vane om til en mindre skadelig,for både mig og mine omgivelser, for at ende ud med at kvitte det hele helt,Så er det OK for mig.


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2008 18:06:51
Svar/Indlæg:
10398/435
#72, halvt skridt. At stoppe med at ryge er et skridt, at starte på nicogummi er et skridt baglæns.


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2008 18:27:19
Svar/Indlæg:
333/30
Mjah, kommer an på hvorn man ser på det. Min førsteprioritet er at det ikke skal påvirke mig mere end højest nødvendigt, fordi jeg netop er på vippen til nyt og spændende arbejde. Derfor er pauser til røg, og stank af røg også meget vigtige for mig at undgå.

Når der så er styr på disse ting, så kan jeg forhåbentligt droppe gummiet helt.. Men nu tager jeg lige et skridt (eller et halvt) af gangen, eftersom jeg slet ikke ved om det bliver nødvendigt med nicorette.


MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2008 19:51:15
Svar/Indlæg:
1915/57
#73 kan ikke sige andet end jeg er uenig,og at den metode ikke virker på mig.Har prøvet,så jeg tager det i mit tempo og på min måde og hvad andre så mener om det,tja....Hovedsagen er at det virker for mig og at jeg oplever det som fremskridt og små sejre hen ad vejen.Mener du at det er et skridt tilbage,tja...

EDIT: syntes egentlig også at den diskussion er TOTALT urelevant i en tråd der handler om at vi skal bakke hinanden op i at holde os fra smøgerne.


Darth
 
Superbruger
Tilføjet:
01-09-2008 20:16:39
Svar/Indlæg:
813/49
Niko-gummi, plastre, sprays..... Whatever gets you through the day, is fine. Så længe vi ikke tænder den føg, er vi et skridt videre ! Hæng bare på, drenge, der er snart gået et helt døgn, mand ! 😲

Don´t let the bastards grind you down ! :yes:


MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2008 20:19:06
Svar/Indlæg:
1915/57
#76 HØRT!! 🤣


#78
B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2008 20:19:40
Svar/Indlæg:
3640/1231
w0000t 10 mand stærk, det er fandme godt gået gutter 😎

Hæng i for saaat'n da 🙂


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
01-09-2008 20:47:32
Svar/Indlæg:
1297/50
#76 hørt, shame on Illuminati, måske han allerede er faldet i 😛 🤣 .
Jeg bruger nico gummi fordi at jeg bliver en ondskabsfuld satan når jeg skal stoppe med at ryge. Ville helst holde mig inde for, når jeg stopper med at ryge, for ikke at skade andre 😛 🤣 .
Jeg er en omvandrende ondskabsfuld no god, bad ass, mother fucker person det første stykke tid 😛
Kan godt være passiv rygning er farligt, men det er en person der lige er hold op med at ryge også 😛 🤣
Edit kan være Illuminati bare er blevet ondskabsfuld fordi han ikke får sit tobak 😛


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2008 20:54:56
Svar/Indlæg:
333/30
Haha, og godt at høre alle hænger i. Jeg må sq indrømme at jeg også har et lidt PMS agtigt humør idag.. JA, der er snart gået en hel dag 😎

Btw vil anbefale at få pulsen lidt op.. Jeg var ude og løbe en tur her i eftermiddags og jeg skal da lige love for der blev renset ud, ja well skal spare jer for detaljerne -
men nu med endnu bedre luftvej!

Glæder mig til at vågne i morgen. Jeg tror det for alvor kan mærkes på luftvejene til den tid. Dog siger "Rygestop dag for dag" i første post, at dag 2 bliver en af de mere ubehagelige... Håber jeg sq ikke, for det ser ud til at jeg skal til jobsamtale i morgen - men så lugter jeg i det mindste ikke af røg!!! 😀


Anonym202031110209
 
Superbruger
Tilføjet:
01-09-2008 21:04:55
Svar/Indlæg:
388/15
Som #80 siger - da lysten var værst tog jeg ind i fitness centeret og trænede.. Det tog det værste, og nu er klokken da 21!


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
01-09-2008 21:07:59
Svar/Indlæg:
1297/50
#81 skulle også have være forbi fitness centeret men nåede det ikke deværre, tror det ville have gjort godt. Nu sidder jeg sq og surmuler over det også 😩 .
Men hænger satme i denne gang.


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2008 21:17:47
Svar/Indlæg:
333/30
Haha, klasse profilbillede du har cineman 🤣 Er det i anledning af rygestoppet eller helt tilfældigt?


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2008 21:18:47
Svar/Indlæg:
10398/435
#79, jeg er skam ikke røget i 🙂 hvordan quittede man smokes for 10 år siden hvor man ikke havde nico-gummi?

food for thought..
http://nikotinprodukter.wordpr...

jeg kan sagtens se pointen! samt at den eneste fysiske afhængighed man har til smokes er nicotin, og når man dropper smøger til fordel for nicogummi, så slipper man jo ikke af med sin afhængighed! man slipper med røgen..

Anyways, klø på og hop på almindeligt tykkegummi så snart som muligt!

#80, kender det med PMS.. har tævet hånden i bordet er par gange, bare af irritation. Meget voksent af mig. 😕


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
01-09-2008 21:40:06
Svar/Indlæg:
1297/50
#83 nej nej er bare i anledningen 😛

#84Er da også lidt enig i det med at bruge gummi. Kender en del der spiste gummi længe efter rygestop og de begyndte at ryge igen.
Men føler det kan hjælpe mig, hvilket jeg også tror på, men helt sikkert, det skal tages med omtanke og i nedtrapnings øjemed 😉
Nice du stadig er in 😉


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2008 12:43:13
Svar/Indlæg:
333/30
Hvorn går det derude? Kan I holde jer på måtten?

Jeg har det overraskende godt, dog havde jeg specielt i morges en meget stor trang hængende i nogle timer. Synes ikke jeg er nær så opfarende som igår aftes, meen der er helt sikkert noget som mangler..

Gad vide om alle hænger I - der er jo et par stykker vi ikke har hørt meget til 😐

Up with hope, Down with smoke!


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2008 13:36:35
Svar/Indlæg:
10398/435
Jeg har lavet en Palringo Group som hedder "hwt rygestop". Så kan folk melde om hvordan det går...

Hænger stadig i. Fik 3 øl ved 00-01 tiden og NO smokes 😀 Nu skal jeg bare finde noget at æde og noget at lave..


Darth
 
Superbruger
Tilføjet:
02-09-2008 17:09:26
Svar/Indlæg:
813/49
Lige kommet fra job. Har da bestemt manglet ritualet idag, specielt fordi jeg havde sådan en lang dag på job. Men den virker forbløffende godt, den med at sige til mig selv, at jeg får længere tid sammen med min datter. Det og så Stimorol lakrids-tyggegummi, det har gjort tricket, än så länge..... Begynder sgu at tro på det ! Er glad for at jeg ikke har haft nogle festlige sociale arrangementer, det bliver nok det sværeste...


#89
Lace
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2008 17:49:44
Svar/Indlæg:
2357/72
@Illuminati

Nikotin er et af de mest vanedannene stoffer der findes, så du kan tro det har noget at sige. Derimod er det ikke skadeligt, så hellere være afhængig af gummiet end at ryge.

Her et link til et langt dokument, der bla. viser forskellen på rygestopforsøg, med og uden brug af nikotin-præperater. God læsning! http://www.sst.dk/publ/Publ200...

GL to y'all 🙂


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2008 18:10:44
Svar/Indlæg:
10398/435
#89, jeg kan se du ikke er med på vognen.. Så nu spørger vi de andre.. har i det fysisk dårligt, influenze, koncentrationsmangel, svedeture, rysten, nedtrykthed? Eller er det mest bare tankerne om at sidde med en smøg i hånden som trækker? Jeg kan uden tvivl sige at det bare er tanken. Men jeg tager sikkert bare fejl.

Ja, man kan hjælpe rygere med at stoppe smøgerne ved nicogummi, men så hænger de sikkert bare på nicogummi og efter 6 mdr tager de en smøg igen. Det virker sgu bare så "halvt" at gøre det på den måde.. sry, men det gør det.

Det er jo som at sige man stopper med stoffer bare fordi man har skiftet E ud med speed.


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2008 19:14:26
Svar/Indlæg:
333/30
#90 Jeg har stadig fuld forståelse for din mening og du kender min.

Ang hvordan man fysisk har det så vil jeg da fortælle lidt :)

På samme tid har jeg det både godt og skidt! Jeg ER VIRKELIG rygetrængende, men alligevel ikke så meget at jeg føler mig på vippen til at tænde en smøg. Men jeg har altså en meget irriterende følelse af at være småsyg, ja influenza om man vil. Jeg har ondt i nakken og føler det som om blodet ikke løber rundt i kroppen - totalt kolde hænder! På den anden side er min vejrtrækning dejlig ubelastet og jeg tager hyppige dybe indåndinger bare for at mærke forskellen.. Jeg er lidt stolt af at være kommet igang og snart har holdt 2 dage :) Derfor har jeg det på samme tid godt.

Jeg ved så ikke om det har noget som helst med rygestop at gøre, men ihvertfald føler jeg absolut ubehag i kroppen og en ufattelig rastløshed. Det har jeg gjort siden middagstid og indtil nu. Trangen/tanken om at ryge gør det så absolut ikke bedre.

Jeg ved ikke om der er stor forskel på hvordan folk reagere på rygestop og hvornår man evt. begynder at føle en forskel. Jeg ved heller ikke om det kommer an på hvor meget man normalt ryger osv - jeg ryger/røg en pakke om dagen +/- 2-3 stk.

Jeg ved godt det er ret modsigende det jeg skriver, men det passer meget godt med min sindstilstand lige pt :no: Men jeg kan skrive under på at jeg har det dårligt idag!

Jeg går ud fra de fleste har lyst til at ryge, men har I det ellers bare super duper idag?



#92
Lace
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2008 19:20:55
Svar/Indlæg:
2357/72
#90 Nu synes jeg lige du skal tage, at læse det dokument igennem i #89. Det er jo ikke meningen, at man skal fortsætte med hjælpemidlerne. Men succes-raten er altså betydeligt højere, hvis man bruger nikotin-præperater.
Sammenligningen med E og speed holder ikke i retten.


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2008 19:31:38
Svar/Indlæg:
10398/435
#92, nej det var også en illustrativ joke. Man er afhængighed af nicotin ikke? Godt, stopper ens afhængighed når man dropper smokes og bruger nicogummi? Nej, godt, det var min pointe..

Jeg har læst det! Det er fint at det øger sandsynligheden for at blive afhængig af noget andet, men come on. I er sgu da nogle friske drenge som godt kan klarer ærterne selv! Går i også til samtaler med lægen fordi det hjælper?


#91, du er da på nicogummi? jeg røg som dig, 1 pakke om dagen. Jeg har det fysisk helt fint. Jeg tænker på at ryge, men det er det eneste. Det er altså også hvad du gør det til. Sikker på du ikke altid har haft kolde hænder? 😉 det kommer med rygningen.



cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
02-09-2008 20:15:45
Svar/Indlæg:
1297/50
I løbet af dagen i dag, har jeg pludseligt ledt spontant efter mine smøger og tænkt, shit husk nu at købe smøger, hvis du ikke har flere(her efter desperat søgt i lommerne) 🤣 Sådan har jeg haft det et par gange i dag. Ja det bære præg af vanens magt 😉 .
Var også en millimeter fra at knække mig i dag, efter jeg havde indtaget et nico gummi, det er sq stærke sager det skidt(4mg). Kan ikke lige forklare det, men det følges som surt opstød eller sådan noget.
Skal hele tiden finde de gode ting ved at stoppe med at ryge frem for at geile mig op og komme igennem dagen.
Er i fase savner smøger lige pt. Please hjælp mig gruppe!? 😛 🤣


Darth
 
Superbruger
Tilføjet:
02-09-2008 21:09:42
Svar/Indlæg:
813/49
gruppeknus til cineman!!! 😲 ❤ 😳

Igen, find noget der virkelig betyder noget for dig, og tænk så på at når du siger nej til rygetrangen, får du længere tid, til at nyde den/de/det der betyder alt i dit liv. Den vinkel hjælper sgu mig, må jeg sige.


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
02-09-2008 21:22:19
Svar/Indlæg:
1297/50
#95 Okay det hjalp lidt 😳
Hmm hvis jeg skal tænke på noget der virkelig betyder noget for mig så er det smøger 😩 .
Men konen og hunden og katten er da også værd at tænke på 😉 .
Men seriøst så er jeg sq nået til det punkt hvor alder og længden af mit ryge forløb er ved at kunne potentielt ligge grund/bund for måske kommende ryge relateret sygdom frem i tiden. Føler virkelig det er ved at være nu der skal stoppes med det ryge shit inden det er for sent.
Men mig af nogen, burde være motiveret til at stoppe, da jeg faktisk møder en del lunge syge mennesker igennem mit job. Og har da også hørt en historie om en der blev kvalt i sit eget blod og døde af det. P.g.a Lungekræft.


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2008 21:31:23
Svar/Indlæg:
333/30
Deet ik til diskussion cineman! Det er sq bare at hænge i! Jeg vil gi dig fuldstændig ret med det nico - det er sq noget skrap shit! Der står dog også på pakken at man ikke må tygge for heftigt på det ("Man skal lade det hvile i munden").. Nok noget med at du skal slappe lidt af i gummerne 🤣 Det er ren guf for Illuminati det her 😛

2mg er knap så slemt vil jeg lige sige - har begge slags og er begyndt at eksperimentere lidt 😲

Jeg vil også anbefale at tage en løbs/cykel whatever tur.. Jeg har netop gjort det, og det gør godt! Det bare lige det med at komme afsted..

Men altså, vi runder snart 48 timer ffs 😎


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
02-09-2008 21:42:56
Svar/Indlæg:
1297/50
#97 har været nede og smide med jern men fik endnu mere lyst til at ryge bagefter. Var ikke noget bedre end en smøg efter lidt hårdt træning.
Ja det bliver nok ikke Illuminati man kan sælge sit overskydende nico gummi til 😛
Men giver ikke op. Fighter til den bitter ende. I morgen tror det det bliver rigtigt godt og lidt nemmere end i dag, håber jeg da 😉
Men holder stadig på nico gummi er godt for mig og mange andre, og kan da også godt se nogle blive afhængig af det også.
Men synes bare det er vildt at tænke på alle de farlige stoffer man suger i sin krop med en smøg, det er totalt sygt at tænke på.


Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
02-09-2008 21:48:25
Svar/Indlæg:
5363/442
Det er flot drenge bare hæng i!! 🙂


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
02-09-2008 21:50:20
Svar/Indlæg:
1297/50
Så "røg" vi op på 100 😛


Darth
 
Superbruger
Tilføjet:
02-09-2008 21:54:53
Svar/Indlæg:
813/49
Tjaa.... Jeg mistede selv min far, alt for tidligt synes jeg, og jeg vil fanme gøre hvad jeg kan, for at min datter ikke skal have den oplevelse med. Detsuden har hun allerede været igennem nok, i hendes lillebitte liv.

Slut med røg !


#102
MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2008 21:56:21
Svar/Indlæg:
1915/57
Fuck det er kanon gutter.hold ud!! Husk nu. Det er bare EN DAG AD GANGEN, og er det for vildt,jamen så tag EN TIME AD GANGEN.Til alt det med abstier og ikke abstier.Mennesker er forskellige og det behøver nødvendigvis IKKE bare at være hvad man gør det til, vi er fysioligiske forskellige og vores reaktion er forskellig.Sådan er det. Så det gør hverken nogen dårligerer eller bedre,om man bruger den ene eller den anden metode. Og skal vi blive i stof sammenligninger, så trapper man sku også både alkoholikerer og narkomaner ned 🙂


Miccim
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2008 22:10:25
Svar/Indlæg:
3233/128
Lyder til i klarer den endnu? Flot gået gutter 🙂

Følger denne tråd spændt 🙂


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2008 22:10:49
Svar/Indlæg:
10398/435
#98 Hehe, nej.. 😛 Gider ikke poste penge i lommerne på de sataner 😀

#102, jeg vil vove at påstå at det er noget andet.. som ryger virker man fint, det gør man sgu ikke som narkoman eller alkoholiker.

Nu er det snart tid til øl og BF2 POE. 😲


Forresten, jeg synes jeg prutter oftere end jeg plejer??!


Anonym202031110209
 
Superbruger
Tilføjet:
02-09-2008 22:22:14
Svar/Indlæg:
388/15
Synes jeg prutter helt ekstremt meget, er i tvivl om jeg kan vaske lugten ud af bukserne :S, men ellers pænt lokkende når man går forbi en gruppe rygere på vej i skole.. Ellers ikke det værste, lidt hovedpine, er lidt træt...

Det hjælper i øvrigt også at se et afsnit af din yndlingsserie eller stene efter nyt hardware :P Selv kigger jeg efter en ny bærbar..


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2008 22:42:10
Svar/Indlæg:
333/30
Det er jeres krop der viser sin taknemmelighed - det er sundt at prutte..

Ynglingsserie - jeg har hørt fugle synge om at Prison Break sæson 4 begyndte igår, en skam man ikke er i USA og har FOX eller HBO på flimmeren ... ...


#107
Lace
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2008 22:48:12
Svar/Indlæg:
2357/72
#106 Det er den osse (2 afsnit), og du burde kunne finde en måde at se det på. 😉 Ingen kommentarer, tak...prøver bare at hjælpe manden!


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2008 22:56:28
Svar/Indlæg:
333/30
Ahh, jeg vil se om jeg kan komme i tanke om en måde (Du får lige 6 prikker én gang til) ... ... 😛 Klasse serie, klasse serie.


#109
MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-09-2008 05:21:17
Svar/Indlæg:
1915/57
#104 Damn mand 🙂 Du startede selv med stofsammenligning jeg fulgte bare trop. Kan vi ikke bare droppe den diskussion.Ved godt at det da kan være fedt at gøre andre dårligerer hvis man har (af en eller anden grund) brug for at gøre sig selv lidt bedre, men kunne vi ikke bare holde det ude af den tråd her.Folk er forskellige.de reagerer forskelligt BÅDE på det fysiske og det psykiske. 🙂
Edit: fuck it for øvrigt. er på 12. dag 😉


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-09-2008 09:10:02
Svar/Indlæg:
333/30
#109 Fuldstændig enig. Ville være rart.

Yeah mand det kører! Nu er der kun et par dage tilbage med ubehag :) Ihvertfald siger "liv" af dag 5 ofte er vendepunktet.


#111
B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-09-2008 15:49:28
Svar/Indlæg:
3640/1231
Keep it up, i er snart over det værste 🙂

.-'*'-._.-'*'-. Bøølgeee .-'*'-._.-'*'-. 😀


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-09-2008 16:12:21
Svar/Indlæg:
10398/435
#111, det værste for mig er efter 14 dage.. der er gejsten gået væk og man har ikke rigtigt noget mål forude. Man begynder på tanker alla "1 skader vel ikke".. De første dage er altid lettest, men folk har det jo nok forskelligt.

Hvis jeg bare skulle klare 5 dage, så ville det være piece of kage. 😀


#113
MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-09-2008 20:58:52
Svar/Indlæg:
1915/57
Puha damn. godt dagen snart er slut. Har sgu haft lyst til et par smøger idag.Men gjorde det ikke. Men har da været "letterer" irritabel hele dagen, lige fra jeg stod op.Nå , det er en del af gamet 🙂


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
03-09-2008 21:05:44
Svar/Indlæg:
1297/50
#113 ligner min dag meget 😛 Men thats life. Men kan da trøste mig med at jeg har sparet 75 kr ind til nu 😀. Og at jeg er begyndt at få det meget bedre, trods de rygestop bivirkninger som nu engang er.


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-09-2008 21:19:41
Svar/Indlæg:
333/30
#113 Jep det er skønt og vi nærmer os dag 4!

Jeg har som #114 haft en bedre dag idag, men jeg skal love for der ikke skal meget til at bringe ens pis i kog ☹

For øvrigt var det dejligt at vågne i morges uden at være totalt sahara i munden.. Håber lidt på det er noget jeg kan se frem til..


#116
MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-09-2008 05:52:45
Svar/Indlæg:
1915/57
Ahh. så er det sgu en ny dag, Ja det er skønt at vågne op og ikke have lortesmag i munden efter 10 min 🙂 og skønt at jeg kan cykle på arbejde i højt tempo i modvind uden at hakke og sprutte slim op 😛 Det bliver en god dag idag.


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-09-2008 06:05:51
Svar/Indlæg:
333/30
#116 Det håber jeg godt nok det bliver. Jeg skal til jobsamtale, og måtte opgive at sove mere her ved 5 tiden 😕

Men ha, jeg føler mig frisk som en havørn, så det skal nok gå :yes:

Uhh yeah, check lige "dag 5" 🙂


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
04-09-2008 06:10:59
Svar/Indlæg:
1297/50
Er vågen ved 5 tiden også, oplever at sove bedre om natten og det gør at jeg er meget mere frisk om morgenen. Har ikke være så morgen frisk som de sidste par dagen i mange mange år. Det må være rygestoppet der gør det 😀 .
#117 held og lykke med samtalen 😉


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-09-2008 06:17:04
Svar/Indlæg:
333/30
Håber og tror du har ret.

Tak


#120
SIOUX
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-09-2008 11:07:43
Svar/Indlæg:
1478/40

Tager sgu hatten af for jer gutter. personligt har jeg røget smøger i 14 år. jeg har prøvet at stoppe, men er for svag. og nu har jeg mistet lysten til at prøve hehe

Held og lykke til jer gutter:)


Anonym202031110209
 
Superbruger
Tilføjet:
04-09-2008 13:44:12
Svar/Indlæg:
388/15
Det er fandme lokkende nu :D, er dog ikke faldet i.. Men det bliver endnu mere slemt når jeg skal arbejde idag :(


#122
MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-09-2008 15:12:02
Svar/Indlæg:
1915/57
#120. Lad være med at være så hård ved dig selv 🙂 Det er en stor misforståelse at rygerer,alkoholikerer-narkomaner etc. er svage mennesker.De er utroligt viljestærke.Jeg kender da ihvertfald ikke andre som prøver og slå sig selv ihjel på daglig basis,med sådan et engagement,som de gør 😛

Spøg til side. Det handler om afhængighed.det er noget helt andet end snakken svag/ikke svag. men man kan sige at det lykkedes ihvertfald ikke hvis du ikke prøver. Skid med du falder i,bare du har prøvet,for på et eller andet tidspunkt lykkedes det.Man skal bare blive ved med at prøve.og blive ved...og blive ved...og blive ved... 🙂


NickKokkedal
 
Superbruger
Tilføjet:
04-09-2008 16:48:07
Svar/Indlæg:
2600/84
Godt initiativ gutter, fanme god stil.
Ryger ikke selv, så kan ikke deltage, kun heppe.


Darth
 
Superbruger
Tilføjet:
04-09-2008 22:04:54
Svar/Indlæg:
813/49
#117 Hva så, Søndergård, har du været til samtale ?

Har virkelig brug for et par tænkesmøger nu, boxer med et 680i bundkort, som hverken vil buh eller bæh... Jeg har så aldrig haft det oppe og køre, og har fået at vide at det måske var dødt.... Men helt dødt er det nu ikke.... Men det bliver bare ved at cykle rundt i post-koderne..... Og uden skærmbillede.... Har et 7950 i, testet på min anden maskine, men har kun en gammel crt-skærm til at teste 680i-kortet på..... Måske er det dvi-konverter-stikket der er dårligt, og derfor intet skærmbillede. Eller også er bundkortet bare skrot.....

Nå, det må vente.... Og ingen føger !!!! :no:


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-09-2008 22:34:35
Svar/Indlæg:
333/30
#124 Kender det alt for godt! Smøger og HWproblemer går hånd i hånd :) Det samme når man får noget nyt og spændende med posten, så kan en smøg klares på 5-7 sug 🤣 Men ja, INGEN føger!

Jeps var til jobsamtale idag. Tog næsten 3 timer, så skal sq love for der var paraboler under armeren og rygetrang da jeg forlod stedet :D Får svar i morgen - er utrolig spændt!

Still no smoking herfra 😎


#126
1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-09-2008 22:52:44
Svar/Indlæg:
5750/124
fanme godt i hænger i drenge. Men når alt kommer til alt, så er vi alle afhængige af noget psykisk. Vi er vel mange som er "afhængige" af at game, vi kan ikke bare sige, ikke mere gaming, og så ikke røre et computer spil igen, eller for den sagsskyld en cpmputer i sig selv.

ps var ved lægen i dag for at få lægeattest til kørekort, og det døve øre skal ****@£$£@$£@£$£$@£$@$$[${]$_$_@*ÂSFAØDFAØ*F* hen til den skide embedslæge, så jeg skal vente endnu længere for at få den godkent 😩 Men så er det godt at jeg har lidt lang tid til jeg skal op :yes:


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-09-2008 09:23:09
Svar/Indlæg:
333/30
Hvaa, er Mads123 og MadsH den samme? Kan ikke lige overskue det - ihvertfald tillykke med de 14 dage!


#128
MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-09-2008 15:24:45
Svar/Indlæg:
1915/57
He he nej det er vi ikke 🙂 Men tak for det. Sjovt nok har de sidste 3 dage været værst,både pga en letterer nedtrapning fra næsespray og lidt træthed oveni.Men jeg tager sgu lige en dag mere uden røg 🙂


Mads321
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-09-2008 21:44:36
Svar/Indlæg:
3162/326
#127

Nej vi er ikke samme person.

Jeg vil da også lige indrømme at jeg de første to dage har røget 1-2 smøger om dagen, så har "kun" været røgfri i 3 dage må det være.


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
05-09-2008 21:51:42
Svar/Indlæg:
1297/50
#129 Din hat 😛 Men du er sq da i det mindste ærlig 😉 Men op på hesten igen 😛
Jeg er stadig 100% røgfri. Må indrømme jeg har haft lyst et par gange i dag, men så tænker jeg bare på alt det gode ved at stoppe. Der er nemlig mange gode ting ved det.
Er sq begyndt at sove godt om natten, og er for første gang i mange år frisk om morgenen når jeg står op 😀


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-09-2008 23:22:42
Svar/Indlæg:
333/30
#129 det var sq ikke heldigt, men godt du er tilbage!

Jeg er også 100 % men synes jeg mangler positive oplevelser med det. Synes bestemt ikke jeg sover bedre for tiden, nærmere det stik modsatte. Men hva, det kommer nok 😕 Hmm ellers er det bare mit ret negative humør lige nu.. Savner fandme smøger!


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-09-2008 01:14:14
Svar/Indlæg:
10398/435
"I dyreforsøg er set følgende langtidseffekter af nikotin: tab af nerveceller i hjernen, nedregulering af nikotin-nedbrydende enzymer i leveren, påvirkning af knogleudvikling og D-vitamin lagring. Nikotin er fundet at øge tumor-associeret kar-nydannelse (7). Endvidere er fundet en opregulering af aktive nikotin-kolinerge receptorer i hjernen ved langtidsbrug (16). Ved selvadministration har der ikke været tegn til toleransudvikling (eskalerende indtag) (20).
Laboratoriestudier har påvist DNA skader på bindevævsceller og lungeepitelceller som følge af nikotinudsættelse (8)(22)."

Samme forsøg er dog aldrig rigtigt blevet udført på mennesker, så dokumentationen om langtidseffekter på mennesker er meget sparsom. Gulp alligevel, men i forhold til rygning (døden) så er det jo egentlig småting.


NickKokkedal
 
Superbruger
Tilføjet:
06-09-2008 01:55:46
Svar/Indlæg:
2600/84
Keep it up. 🙂


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-09-2008 02:06:29
Svar/Indlæg:
6531/410
stoppede selv for 2½ år siden fra 30 smøger om dagen til 0 på en dag.

det er faktisk ikke spor svært hvis man ellers har lidt rygrad 🤣

et tip kan være at købe nogle tand stikker eller tændstikker man kan gå at tygge lidt på.

det hjalp mig meget også koster det 1/100 del af hvad alle mulige smarte rygestop hjælpe ting gør.


Anonym202031110209
 
Superbruger
Tilføjet:
06-09-2008 16:05:10
Svar/Indlæg:
388/15
Synes det er fedt at næsten alle stadig holder ud :]

Har selv røget i 8år, og jeg bruger ikke noget hjælp.. Men igår fik jeg 2 øl, og det var nærmest som om mine lunger krampede sammen :D, røg dog ikke, men i aften bliver det helt vild i byen, garanteret jeg kommer til at låne et par hiv, hvis det gør lige så nas som igår. Men som udgangspunkt har jeg informeret alle om jeg ikke må ;D


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-09-2008 16:11:54
Svar/Indlæg:
10398/435
Hehe, min weekend er let. To gange 12 timers vagt (fra kl 7 morgen). Mandag rejser jeg til france i 5 dage og besøger familie, så det bliver også let. 🙂


#137
B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2008 01:48:11
Svar/Indlæg:
3640/1231
Lidt mere heads up herfra - go go go go 🙂


#138
MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2008 19:08:14
Svar/Indlæg:
1915/57
#132 puha da. Ja godt det nicopræperat bare er midlertidigt. Nu har jeg holdt i 16 dage og her de sidste par dage har jeg godt nok tænkt mere og mere over det der med at lægge en plan for at slippe Sutten.Før får jeg sgu nok ikke helt bugt med trangen.


hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2008 19:10:48
Svar/Indlæg:
7263/260
Ser godt ud drenge!

Hvordan har i det?.


Darth
 
Superbruger
Tilføjet:
07-09-2008 19:14:12
Svar/Indlæg:
813/49
Stadig med.... Synes ikke lysten til en føg, er blevet væsentligt mindre, men jeg er ikke på grænsen til at tage en....


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2008 19:29:26
Svar/Indlæg:
333/30
#140 Jeg har det på præcis samme måde. Savner godt nok at ryge! På den anden side, har jeg nemmere ved at styre trangen, og der går længere mellem tankerne om en..


Anonym202031110209
 
Superbruger
Tilføjet:
07-09-2008 19:35:32
Svar/Indlæg:
388/15
Huut huut, havde faktisk slet ikke vildt lyst.. Fik 1 hiv i løbet af aftenen, og det var det :P. Dog var der en idiot der skoddede i vores chips, uden vi opdagede det (før der var en der gumlede på et skod).. Det tog ligesom også lidt lysten:P


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2008 19:37:56
Svar/Indlæg:
333/30
#142 Go stil! Havde jeg først fået et sug, havde jeg sq også røget de næste 25 smøger sådan en aften..

Føj da, NOT cool!


hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2008 19:39:55
Svar/Indlæg:
7263/260
#143

Godt du forsætter 🙂 !


Darth
 
Superbruger
Tilføjet:
07-09-2008 20:50:01
Svar/Indlæg:
813/49
#142 F***ing klamt med det chips-halløj !!! Hvad tænker tossen på !


Nå, men nu er man så holdt op med at ryge, så næste måneds føg-penge.... Dem kunne jeg godt finde på at bruge, på Abit IP45 Pro ! Det vil jeg virkelig, virkelig, virkelig gerne have ! Især da det måske bliver det sidste chipset, som der kommer fra Abit... 😩

Idag, dag 7, har jeg fordrevet med at hygge med datteren, og så "benche" 4 kølere. Og ja, det er sandt, box-køleren til en Q6600 sucks bigtime. 🤣


hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2008 20:59:19
Svar/Indlæg:
7263/260
#145

Lyder hyggeligt, ja box-kølere sucks altså for hårdt 🤣


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2008 20:59:40
Svar/Indlæg:
333/30
Jaja, vi har jo allerede sparet ca. 28kr * 7 = 196 kr :D

Hmm ja altså minus ca 100 kr til nicogummi i mit tilfælde :) Meen 96 kr guys!

Synes du skal gøre det Darth Nissan. Skide være med at det måske ikke helt dækker indkøbet, men du fortjener det! 😀

Jeg vil tage mine 96 kr og gå ud og købe en ny ca. 1kw PSU snarest!


Ocreese
 
Overclocker
Tilføjet:
07-09-2008 22:03:50
Svar/Indlæg:
29/12
Nice tråd haha 🤡


Darth
 
Superbruger
Tilføjet:
07-09-2008 22:04:17
Svar/Indlæg:
813/49
#147 Tag 2 af de PSU´er, just in case.


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-09-2008 13:06:26
Svar/Indlæg:
333/30
Well det blev en Zalman ZM850-HP, uha de er lækre! http://www.tweakup.dk/article/...

Er jeg den eneste som har fået det mærkbart bedre og nemmere ved at kapere situationen? Synes de sidste to dage har været kanon gode! Jeg tager ca 5 stk nicogummi om dagen.

Frygter dog lidt for weekenden hvor jeg skal på en 2 dages druktur..


#151
MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-09-2008 13:57:01
Svar/Indlæg:
1915/57
#150 Jeg har det også mærkbart bedre.Min energi i dagtimerne er steget betydeligt og det virker som om at jeg har fået fjernet et "filter" på øjnene.
Ved ikke lige hvordan jeg skal forklarer 🙂
Har ikke hostet slim i et stykke tid,min kondi er mærkbart forbedret,jeg lægger mere mærke til forskellige lugte(også de mindre gode 😛 )mine smagsløg føles bedre,

men det bedste er at vanen med lige at skulle tænde en smøg er ved at være væk, forstået på den måde at når jeg røg smøger,så ud af de 25 jeg røg om dagen var de 15 "vanesmøger",dvs at jeg egentlig ikke rigtig havde trang.

Det var bare noget jeg gjorde i bestemte situationer af ren og skær vane. De 15 smøger var også dem der smagte værst 😉 Så jeg er sgu fortrøstningsfuld og fortsætter derudaf 😀


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-09-2008 14:10:25
Svar/Indlæg:
2872/90
Ærgeligt jeg ikke så denne tråd før nu. Så kunne jeg ha været med.. Er selv lige stoppet her i søndags nemlig. 😛 Men fed ide du kom på #0 fælles kvitning af smøger.

Har os holdt en pause for et par år siden som varede 3mdr. skiftede smøgerne ud med stimorol original. ad 3 pakker om dagen de første 2 måneder. men så tilsidst var jeg så træt af de stimorol at jeg os kvittede dem. men så en nytårs aften røg jeg så på smøgerne igen. 😩

Men alle dem som siger man ligepludse for en masse ekstra penge ved at stoppe aner ikke hva de snakker om de penge ryger jo bare på alt muligt andet lort. mine røg sgu bare på sprut,damer og taxa. 🤣
Hvis man endelig skal spare de penge skal man tage de penge man normalt ville ha brugt på en pak. smøger også putte dem i en dåse også bruge dem til sidst i månedet.

Og glem de der nigotin tyggummi¨er de er bare spil af penge og for dig bare hygt på dem istedet.


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-09-2008 14:17:35
Svar/Indlæg:
333/30
Godt at høre MadsH! Kan nikke genkendende til mange af tingene. Specielt det med mere energi.

#152 Det er godt at høre! Dog ikke det med pengene :D Sig til hvis du skal på listen..


Anzelz
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-09-2008 15:50:19
Svar/Indlæg:
2343/272
Fedt initiativ, hold ud hold ud 😉

Evt. læg de penge i brugte på smøger hver dag til side, så har I jo rent faktisk de 1000$ når der er gået i måned :yes:


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-09-2008 22:09:41
Svar/Indlæg:
2872/90
#153 du skriver mig bare på listen mester :D er nu lidt bagud iforhold til jer andre 😕



Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-09-2008 22:11:40
Svar/Indlæg:
333/30
Du er på :) Men hvis du startede i søndags som os andre, så er vi jo lige langt .. :yes:


Anonym202031110209
 
Superbruger
Tilføjet:
09-09-2008 23:15:27
Svar/Indlæg:
388/15
Hvis han startede i søndags, har han været clean i 2 dage:P

Men det passer.. I skolen står der altid en række mennesker og ryger inden de skal ind om morgenen.. Synes nu ikke det lugter behageligt ;\


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-09-2008 23:18:27
Svar/Indlæg:
10398/435
#156, det regnestykke skal du måske skrive ned 😉


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-09-2008 23:31:18
Svar/Indlæg:
333/30
Tak så det godt, må ha troet det var forrige søndag...

Men det er bare fint, så kan det være vi kan få flere af de "Pokkers jeg først så denne tråd nu" folk med...

Sry Sir D_Devil, du blev lige trukket 7 dage - Ain't life a bitch 😛


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-09-2008 10:21:52
Svar/Indlæg:
2872/90
#159 øv øv. men skal nok komme derop snart.. 😛

Når ja har været clean i 3 dage nu. og er på 4ere nu. røg min sidste i lørdags kl. 23 et eller andet. var til sølvbyllup og fik kun røget 1 ud af 3 smøger jeg havde med mistede 2 pga. taler ☹
Vågnede op næste dag med lidt tømrermænd også var jeg fordoven til at gå til kiosken.hehe


#161
MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-09-2008 05:28:23
Svar/Indlæg:
1915/57
Hvordan går det egentlig med de forskellige der er med?? Syntes tråden går lidt i stå 🙂 Holder i alle. Jeg kan sige så meget at her til morgen har jeg ikke røget smøger i 3 uger. Det er det længste "ever". 😛 God weekend


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-09-2008 08:02:34
Svar/Indlæg:
10398/435
Stadig på 0 smøger siden dag 1. Næste weekend står på arbejde så det bliver ikke noget problem.


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-09-2008 08:12:13
Svar/Indlæg:
333/30
#161 Du har ret. Jeg tænkte det samme, og begynder at tro en del af os er faldet i :) Jeg har vist lavet en fejl i din linje. Skal der stå 21 dage?

Godt at høre I hænger i. Jeg er heller ikke og har det mildt sagt skide godt! Dog er jeg smånervøs for denne weekend, eftersom jeg starter en druktur her kl. 15 idag og det er vist meningen den skal vare til søndag :) Meen mon ik det går..


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-09-2008 10:36:42
Svar/Indlæg:
5224/222
Typisk, 10 dage med flytning og byggeprojekt og samtidig kommer den mest fornuftige tråd til dato... må se om jeg kan tage mig sammen og hoppe på vognen


#165
MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-09-2008 12:56:38
Svar/Indlæg:
1915/57
#164. Det er ALDRIG for sent af hoppe på(af 😉 ) vognen 🙂
#162 ja og du er helt clean ik'? Uden præperater.. 🙂


Miccim
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-09-2008 13:03:12
Svar/Indlæg:
3233/128
Jeg støtter sku stadig. Glæder mig til at se når i begynder at skrive at i egentlig ikke mangler røgen mere, men det tager nok et stykke tid endnu.... 🙂


Darth
 
Superbruger
Tilføjet:
12-09-2008 14:21:11
Svar/Indlæg:
813/49
Ja-ja, stadig med. Er dog røget op på 2enhalv til 3 pakker tyggegummi om dagen, sukkerfri natürlich. Og ikke niko-gum. Alt det gummi er jo så sødet med aspartam, xylitol og hvad alt det kunstige l*rt hedder.... Og jeg kan så bekræfte, at kunstige sødemidler kan virke afførende. Jeg frekventerer ihvertfald tønden noget oftere, end før jeg blev tøggummi-junkie. 😳 😲 🤣

Ps. Mangler ikke røgen, smagen, virkningen af smøg/nikotin. Men mangler da helt vildt ritualet ! :'-(


#168
MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-09-2008 14:35:04
Svar/Indlæg:
1915/57
#167 sikker på at det ikke er kroppens mangel på røg at du "fiser" den lidt ekstra af. Jeg syntes da ihvertfald at jeg slår nogle gevaldige brandskider 🤣 Øh, eller har jeg altid gjort det?? 😳


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
12-09-2008 14:56:15
Svar/Indlæg:
1297/50
Er da stadig clean, er snart nået til den med at blive den trælse fanatiske forhenværende ryger, der pludselig synes alle er dumme fordi de ryger 😛


Anonym202031110209
 
Superbruger
Tilføjet:
12-09-2008 15:19:19
Svar/Indlæg:
388/15
Stadig clean. :P


#171
MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-09-2008 18:25:40
Svar/Indlæg:
1915/57
Sådan gutter 🙂


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-09-2008 00:42:29
Svar/Indlæg:
6531/410


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-09-2008 11:57:15
Svar/Indlæg:
333/30
Hvorn går det med røgen drenge?

Jeg har desværre en dårlig nyhed 😩

Som jeg havde frygtet klarede jeg ikke weekenden med druk uden smøger. Fredag aften faldt jeg i med et brag! Jeg røg knap en pakke (Var pænt sprittet).

Jeg kan dog huske smagen og ånden efter jeg havde røget den første, og den glemmer jeg ikke! Puha da.. :no:

Men det var kun den fredag! Jeg har ikke røget siden og har ikke engang brugt nicogummi. Jeg har ikke lyst til at røge. Jeg skammer mig :'-(

Men bare rolig, jeg er tilbage på vognen!




cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
15-09-2008 14:39:23
Svar/Indlæg:
1297/50
#173 Du skriver du skammer dig!....GODT SÅ 😛 😉 Jamen for fanden da, du er jo en ærlig mand, Stor respekt for det, så ja op på hesten igen mester.
Jeg er stadig clean. Og regner stadig med at blive ved med det. Så sent som i dag snakkede jeg med en med ilt apperat pga rygning, det gør sq en smule indtryk 😕 .
Ja jeg har da lyst til at ryge, men fornuften sejre hver gang(håber det bliver ved sådan) 😀


#175
MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-09-2008 15:57:31
Svar/Indlæg:
1915/57
#173 bare kom igen.Ikke en skam at falde i men en skam ikke at gøre noget ved det 🙂 Bare op på hesten og prøv igen. Jeg er "røget" med på ingen nikotin vognen og kører min første dag uden nikotinpræperat overhovedet og indtil viderer går det over alt forventning 🙂 Jeg hænger i.Jeg begynder at tro rigtig meget på det nu. Er også på min 24.- dag uden røg.YES::


anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-09-2008 15:59:40
Svar/Indlæg:
5891/423
Godt gået gutter, i skal barte blive ved! Så kan i slukke de djævlske smøger 🙂


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-09-2008 16:35:53
Svar/Indlæg:
10398/435
stadig 0 smøger her. de heftige prutter stoppede nogle dage siden. total mærkeligt egentligt. ttt..


Anonym202031110209
 
Superbruger
Tilføjet:
15-09-2008 23:44:05
Svar/Indlæg:
388/15
Meh, min hukommelse fra weekenden er noget plettet, men jeg er næsten sikker på jeg ikke har røget ;D.. Føles i hvert fald ikke sådan!


NickKokkedal
 
Superbruger
Tilføjet:
16-09-2008 00:16:09
Svar/Indlæg:
2600/84
Keep it up.


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2008 16:26:27
Svar/Indlæg:
2872/90
#173 føler mig dig.! 😕
J
eg røg også i lørdag efter 10 bajere og en flok stor rygende venner og dame. Så kom jeg sgu til at ryge 2 smøger.. og nu er jeg desværre faldet i igen. her igår. Er lige startet i et maler firma og ham jeg arbejde sammen med røg som bare i fanden hele tiden.

#0 Du må gerne fjerne mig for listen af. ☹

Tror det rygestop må vente til efter nytår, også for jeg min dame med i det
Når men gjorde da et forsøg.

Held og lykke gutter. Må håbe i er lidt stærkere end mig.


#181
MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2008 16:55:14
Svar/Indlæg:
1915/57
#180 ærgeligt nok.Men hva, så prøver du sgu bare igen på et senerer tidspunkt,hvis du bliver ved at prøve kommer det på et tidspunkt 🙂 Kan godt følge at det er svært hvis damen ryger som en skorsten.

Min stoppede heldighvis ca 4 mdr før mig så det problem har jeg ikke,men tror da helt sikkert at det gør det nemmerer for djævlen på skulderen at retfærdigører,at man lige "tager en lille en"

.Men er der noget vi selv kan vælge, så er det IKKE at sætte os i situationer der normalt får os til at ryge.Så jeg er glad for at jeg ikke drikker 😛 Det er min lever også HAHA

Nå men på fradag har jeg ikke røget i 4 uger WOOOT. Og idag er 3. dag uden nogen præperater af nogen slags 🙂


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2008 17:04:32
Svar/Indlæg:
10398/435
siden stoppet er mine lunger blevet oc'et lidt (havde stor kapacitet i forvejen)
lugtesans oc'et en del.. not all good though, s-stationer stinker fandme!
smagssans uændret
snakspiser oftere, vægten ændrer sig dog ikke.
tempen i hænderne er gået lidt op pga. oc'et..


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
17-09-2008 17:15:39
Svar/Indlæg:
1297/50
#180...... :no: .......Trist 😩 ......Bliver altid ked af når en af gutterne forlader det gode selskab 😛 . Men okay håber da du kommer efter det igen. Og husk i er jo to ryger, så må i bare finde sammen og stoppe sammen.
Skal også sige jeg har lagt alko fra mig, for længe siden, drikker stort set ikke mere, hvilket også gøre det nemmere at stoppe.
Men Sir D_Devil, alt godt frem over, håber du en dag kommer til fornuft igen 😛 . Ses på den anden side snart igen!

-R.I.P-
Sir D_Devil---
😩 😩 😩 😩

Edit #182 En gang nørd altid nørd.. 🤣


Darth
 
Superbruger
Tilføjet:
17-09-2008 17:31:23
Svar/Indlæg:
813/49
Stadig med. Mangler stadig ritualet. Har bemærket at jeg ikke har "snottet", de sidste 14 dage. Og jeg plejer sgu at lide mere eller mindre under "perma-snot". Såå... Måske er det endnu et plus, ved minus føger.


hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2008 19:05:10
Svar/Indlæg:
7263/260
Godt at se i alle stadig er med drenge! 🙂

#180

Op på hesten igen!.


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2008 21:09:02
Svar/Indlæg:
333/30
#180 Argh det var sq en værre en den der! Men jeg ved hvor svært det er, og kan kun håbe det lykkes for så mange som muligt. Jeg er overrasket over hvor mange vi er tilbage.

#180 Køling køling køling



Jaja, det er sq 17 dage siden! Damn hvor det ærger mig jeg skulle ryge den ene f..... aften! Så dumt! Men har dog haft klart mindre lyst til røg efter den aften.. Skal sq nok gå denne gang 😛 ¨

EDIT: Nå ja, og så ÆDER JEG HELE TIDEN! mmmm


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2008 15:07:19
Svar/Indlæg:
2872/90
Ja det var noget lort jeg røg igen. 6 dage uden smøger er jo ingen ting. Har før holdt meget længere.

Men som sagt, til nytår stopper jeg sammen med damen og 2 venner. Har allerede det sidste månedet sagt til damen hun skal forberede sig på at stoppe inden for 3 måneder.

#186 jeg er faktisk også lidt overrasket over hvor manger der stadig er med. Men det sgu flot klaret folkens.. 2x thumps up!" 🤡


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2008 15:08:33
Svar/Indlæg:
2872/90
arhhh lorte hwt! double post




Edit:
Hov, hov, hov, unge mand... :no:
vh
Darth Nissan


poulsen48
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2008 15:25:05
Svar/Indlæg:
2885/268
Hey alle højt ærede menesker som forsøger og ligge smøgen fra sig

jeg har ikke læst samlige poster som der er kommet faktis slæt ingen har ikke lige lyst til og læse 188 poster igennem for og se om en andet måske er kommet med det gode rås som jeg ville give dig/jer

jeg ryger ikke selv skal så lige siges men min far var en stor ryger røg ca 25 om dagen

de fleste af dem han røg var såmen ikke fordi han havede lyst til dem men fordi det var en vane for ham at han skulle have en smøg på forskællige tids pungter

han stod op og røg 2 smøger

går ud og starter bilen fordi han er på vej til arbejde og tænder en smøg igen
han når så ud på arbejdet ( før tid ) så han lige kan nå en smøg inden arbejdet begynder

og sådan kan je bliv ved

men sagen er den at det blev en vane for ham han tængte entlig aldrig over hvorfor han tog en smøg når han gjorde det han gjorde det bare fordi de var en vane

og en dag ville han stoppe med og ryge ligesom dig/jer

han gik med det der plaster som man kan købe

og som erstatning til den vane mht smøger så tog han i stedet et boljse ( Kongen af Danmark ) tror jeg nok de hedder

og sådan gik han i langt tid og ja i dag er han ude af det hele 🙂

jeg ved ikke om i kunne bruge dette til noget men nu er det jo så postet


mvh poulsen48


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2008 16:13:21
Svar/Indlæg:
333/30
#187 Jeg krydser fingre for at det lykkes til den tid. Kan godt se det er svært når damen ikke er med, og ja, det vil da helt sikkert gøre det nemmere til den tid.

#189 Godt eksempel. Jeg tror du har ret i at en stor del af det er vanesag, og at det kan være en god ide at substituere vaneritualet med noget helt andet, fx. bolsjer ja.

Godt han fik stoppet! Tak for et godt råd!


Nu jeg tænker over det, så har jeg faktisk kun tænkt på smøger 2 gange idag indtil videre! Går så absolut fremaf! At jeg så er blevet smask fornølet er noget andet, synes jeg alle er for tiden..

Godt man ikke er ryger.. Ryger og ondt i halsen går ikke hånd i hånd..


#191
1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2008 16:28:49
Svar/Indlæg:
5750/124
#190 syndt for dig, frem med kamille theen, og keep on going.

#Alle rygestoppere, keep on going, sådan skal det være, i behøves ikke ærge jer over en står af, da dette må forventes. Lidt ligesom hvis man ligger og tuner sin knallert eller bil, så må man også forvente man midster en skrue eller andet 😛


Gilbert
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2008 16:32:15
Svar/Indlæg:
4089/252
Super i kan holde. Stoppede selv i 2006 efter 13 år på rygevognen. Da jeg fik børn synes jeg bare ikke det holdt vand at ryge alle de smøger længere.

Kan godt stadig snuppe mig et par smøger ved festlig lejlighed, da jeg ikke har det mindste problem med at lade det ligge efterfølgende.


#193
MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2008 17:06:51
Svar/Indlæg:
1915/57
He he. Har lige fået HW ind af døren for over 4000. Har taget forskud på glæderne. Så jeg har slet ikke råd til at starte igen 🤣


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2008 19:29:08
Svar/Indlæg:
333/30
Jeg håber på sigt at kunne gøre som dig Gilbert, men som det er nu må jeg nok hellere bare holde mig på måtten :) Du har helt ret vht børn og røg, kanon iorden beslutning.

#193, så sig det dog - hvad har du fået??! 😲


Anonym202031110209
 
Superbruger
Tilføjet:
18-09-2008 19:45:13
Svar/Indlæg:
388/15
Way to go #193 :D, jeg købte mig også en fin XPS M1530, så nu er pengepungen ikke til smøger i hvert fald :P


#196
MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2008 20:43:43
Svar/Indlæg:
1915/57
#194

Bundkort : http://edbpriser.dk/Products/L...
RaM http://edbpriser.dk/Products/S...

CPU: http://edbpriser.dk/Products/L...

GFX: http://edbpriser.dk/Products/L...

CPU ligger på post huset men resten er hjemme.Så det skulle gerne køre i morgen 😀

Men fuck.skriver fra konens bærbar nu. den er skide irreterende.


Darth
 
Superbruger
Tilføjet:
18-09-2008 21:17:21
Svar/Indlæg:
813/49
RESPEEEEKT ! #193 og #195 😲 🤣



Anonym202031110209
 
Superbruger
Tilføjet:
23-09-2008 23:51:31
Svar/Indlæg:
388/15
Hva så gutter, kan i styre jer? :D

Synes det er dejligt, tænker kun på smøger om morgenen fordi der står en gruppe og ryger ved indgangen til skolen, og nu her om aftenen/natten.. Men ikke nogen vild trang :]


#199
MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-09-2008 06:53:44
Svar/Indlæg:
1915/57
TJAeee. Jeg har ikke røget.Men stoppede med nico præparater, men så gik det galt efter et par dage.Uden jeg opdagede det,blev jeg sgu rimelig aggresiv lige pludselig og ekstrem stresset(over ingenting),så jeg røg på nico(tyggegummi) igen, lige så meget for familliens skyld 😉 Nå men jeg får intet ud af at dunke mig selv i hovedet,Jeg holder fast i at på fredag er jeg uden smøger i 5 uger 🙂


poulsen48
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-09-2008 07:46:12
Svar/Indlæg:
2885/268
hehe her er der måske lidt og tænke over
og måske skreme de største ryger til og stoppe 😀

det er ikke kun skadeligt for kroppen at ryge
det er også skadeligt for ens hardware i ens computer

og har man et hvidt kabinet så bliver det heller ej køn med tiden



//poulsen48


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-09-2008 21:03:49
Svar/Indlæg:
333/30
#199 Ja så er det måske for tidligt at stoppe! Great at du stadig er på!

#200, hehe ja, det har du helt ret i, også bla. derfor alting er sort her :)

Men jo, jeg er også stadig med på vogenen. Der går ofte timer imellem jeg tænker på smøger, og det er great! Savner dog stadig at ryge i mange situationer..

Men jeg er ret sikker på det lykkes - det er jo alligevel en del dage efterhånden! Jeg er startet på det nye work, hvor der er mange rygere, alligevel har det gået fint.

Ryge præperater har jeg ikke brugt i et par uger. Oplever desværre ikke rigtig nogle af de gode "ikke ryger ting", eftersom jeg har været fornølet de sidste 14 dage 😕

Hoster hele tiden, smager og lufter nada.. Men hva, det kommer forhåbentligt 3-fold tilbage!


Darth
 
Superbruger
Tilføjet:
27-09-2008 14:08:32
Svar/Indlæg:
813/49
Stadig med, lysten til ritualet i aftagende. Ikke væk, men dog aftagende.

Men fik lige en reminder, om hvor meget vanen, har at sige. Min kammerat kom lige forbi i morges, med min buskrydder. Vi går ind i værkstedet, og Søren tager sine smøger frem, som han plejer, og min hånd er på vej ned i lommen, for at fiske smøgerne frem... Som vi plejer... Men, lommen var jo tom. Heldigvis !
🤣


Anonym202031110209
 
Superbruger
Tilføjet:
29-09-2008 21:59:08
Svar/Indlæg:
388/15
Jeg har syndet :/, kom til at dele en smøg med en kammerat i byen i lørdags.. :|||. Min undskyldning er, jeg var godt bedugget! :D men har ikke haft nogen trang overhovedet.. Det der irriterer mig :\


Woodluck
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-09-2008 22:29:41
Svar/Indlæg:
327/156
Dejligt at se så mange vil stoope med at ryge 🙂 . Jeg er stoppet med at røge sammen med min nabo for et par år siden hvor vi var ude og få laser. Det kan fjerne trangen men løsten må man selv slås med. Jeg har dog siden røget når jeg har været i byen men man skal passe på. Og det er også gået galt et på gange men så må man lige have en tur med laser. For starte med at ryge fast kommer jeg ikke til håber jeg 🙂


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-09-2008 18:05:53
Svar/Indlæg:
333/30
#230 Av for den.. Men ta den manglende trang som noget positivt! :yes:

Satme i orden. Nu i morgen kan vi fejre 1 måned!


Spagme
 
Superbruger
Tilføjet:
03-11-2010 18:51:35
Svar/Indlæg:
792/52
Du kan godt stryge mig fra listen.

Jeg er hoppet i igen.


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-11-2010 20:36:00
Svar/Indlæg:
5224/222
Holdt ca. 4 måneder nu... 🙂


#208
ScurK
 
Overclocker
Tilføjet:
03-11-2010 20:43:44
Svar/Indlæg:
170/12
Lækkert gået drenge!
Hvis i falder i, men stadigt gerne vil stoppe, så er der en sidste udvej.
http://www.saxo.com/dk/item/al...
Endelig ikke-ryger hedder bogen, og jeg siger jer den virker.


Miccim
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-11-2010 21:05:58
Svar/Indlæg:
3233/128
#204 Du er hvad man kategoriserer som fast ryger, når man ikke selv er ryger. Det er enten eller...


Miccim
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-11-2010 21:06:22
Svar/Indlæg:
3233/128
#207 Godt gået!!!


#211
ezaiM
 
Overclocker
Tilføjet:
03-11-2010 21:14:05
Svar/Indlæg:
447/11
#209 det vil jeg sgu ikke mene. Der er forskel på at ryge 3 cigaretter en lørdag aften, og ryge 20 hver dag.


Søndergård
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-11-2010 21:31:42
Svar/Indlæg:
333/30
Jeg må også tilstå at være faldet i igen. Tror det holdt 2-3 måneder :(


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-11-2010 21:39:36
Svar/Indlæg:
5224/222
Synes den vigtigste forskel denne gang er at jeg overhoved ikke har prøvet at bilde mig selv ind at jeg kan være festryger... ikke engang en mega brandert har kunnet knække mig 😀

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Pvt.P.Nutz d. 03-11-2010 22:29:23.


#214
ezaiM
 
Overclocker
Tilføjet:
03-11-2010 22:27:36
Svar/Indlæg:
447/11
#213 +1


Woodluck
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-11-2010 22:29:11
Svar/Indlæg:
327/156
Jeg har været stoppet helt med at ryge siden August 2009 så det går rigtig godt 🙂

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Woodluck d. 03-11-2010 22:46:47.


#216
MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2010 00:50:53
Svar/Indlæg:
1915/57
#208 +1 den virker nemlig. Er også røgfri pga den. Man bliver totalt motiveret når man læser den 🙂


#217
7913
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2010 10:48:53
Svar/Indlæg:
1124/68
Jeg har ikke røget i 5½ md og jeg er holdt op med E-cig 😉


#218
7913
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2010 10:52:16
Svar/Indlæg:
1124/68
#213 Det er 100% den eneste måde det vil lykkes på. Jeg er holdt op med at ryge mange gange før, hvor jeg har sagt jeg ryger bare lidt når jeg er til fester og sådan, og jeg er faldet i hver gang efter en druktur, men denne gang har jeg slet ikke rørt en smøg i 5½ måned, og jeg er lige så stille ved at ligeglad om andre omkring mig ryger,


NickKokkedal
 
Superbruger
Tilføjet:
02-03-2011 19:32:17
Svar/Indlæg:
2600/84
Bumper lige den her, bare for sjov, for lige at se, hvor mange af jer der har "going strong" øverst, stadig ikke ryger? ;)


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2011 19:40:01
Svar/Indlæg:
5224/222
Ikke ryger - 9 måneder 😀


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2011 19:40:09
Svar/Indlæg:
7765/230
Ja men så vil jeg da gerne melde mig under fanen.. 😳
Efter at have røget i 40år, stoppede jeg pr. 01-01-11.og har ikke røget siden og kommer heller ikke til det igen.. :no:


#222
MadsH
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2011 17:43:07
Svar/Indlæg:
1915/57
Jeg er stadig røgfri 🙂 damn en frihed,og shit hvor jeg stank førhen har jeg fundet ud af 😉


Woodluck
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2011 18:13:43
Svar/Indlæg:
327/156
Jeg er også stadig røgfri siden august 2009 og håber det holder for evigt 😉


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2011 18:29:59
Svar/Indlæg:
2872/90
Tror jeg har røget 10stk. siden jeg stoppede dec 2008 og det synes jeg selv er meget godt gået. 😛

#222 Ja fy for fanden. Også ens lugte sans er blevet helt vild til at lugte cigaret røg.


Desuden har bemærket at jeg stortset ikke har tømretmænd mere 😀