Held og lykke til jer - håber det lykkes for jer allesammen at holde det :yes:
Jeg stoppede for 1½ år siden, efter at have røget i omkring 15 år.
Der er uden tvivl nogle fordele og bagdele ved det, men heldigvis er bagdelene blevet mindre og mindre med tiden.
Som i selv skriver er der alle fordelene med at lugte bedre (på begge måder) og man har det bedre osv osv.
Desuden sparer man nogle penge, som man KAN bruge på noget mere fornuftigt 🙂
Det største problem for mig var tiden når man sidder HER, og bare sidder.
Sørg for at have noget at bide/tygge i. Om det skal være slik eller gulerødder må være op til jer selv at vurdere.
Jeg levede også med en regel om at måtte ryge når jeg drak, og ja, det blev til lidt mere druk end normalt 🤣
Det resulterede desværre bare i at hverdagen uden smøger er sværere 😕
Nu er jeg gasset lidt af med drukken, og drikker måske en gang om måneden, og der ryger jeg også, og har det fint nok med det efterfølgende. Der er slet ingen trang i de efterfølgende dage mere. Men drikker jeg hver weekend, kommer trangen igen.
Desuden er der vægtproblemet 🤣 Det er pisse irriterende, men man kommer sig som regel som om man havde levet af flødesovs i 20 år. Men hey, det kan man gøre noget ved 🙂
Fordelene i dag, som var de største ulemper for mig da jeg stoppede, er at man ikke må ryge nogle steder i dag. Det er mildest talt pisse belastende at være ryger i dag.
Jeg vil gerne ryge når jeg går i byen og drikker mig stiv, men man kan sq ikke ryge ret mange steder mere, så det er helt cool med mig. Det gør det bare nemmere :yes:
Klø på gutter! Hvis bare én klarer det er det stadig en mere der har 1000,- mere at bruge på HW om måneden 😀