hmm hva koster sådan noget ? fylder under 10 mb. så kan da ikke være specielt dyrt. og findes der ikke Freeware der kan gøre det samme job ligeså godt ? Men jeg vil altid anbefale at finde en trial før man køber et produkt man ikke kender. og hvis ikke det findes så er det jo bare lidt skod selvfølgelig. host host Torrents host.. 😛
så kan det godt være nogle folk får lidt ondt i røven men syntes bare at man skal se hvad det er man vil købe før man smider sine klinker efter det.
men hvis nogle spørgsmål om noget kan du jo bare PM.
og må da være ærlig at sige at jeg ofte har fundet en tilgængelig version af forskellige ting for at se om jeg kunne bruge det for så derefter at købe det hvis alt var ok vel og mærke. F.eks Windows 🤡
#2 Jeg har prøvet Platinum og ved ikke hvad forskellen er på de 2, men den jeg prøvede var nærmest one-click og så er den igang, så det er noget alle kan finde ud af at bruge.
haR BRUGT DET PROGRAM I 100 ÅR, nok ik lige den version men dvd decrypter
Men du skal lige huske den kan ikke, "presse" de 7 GB ca som en almindelig dvd fylder, så skal du have fat i Dvd Shrink (Gratis) eller et andet prog kan ikke huske hvad alle de programmer hedder mere 😕
nu har jeg købt den platinum og det virker bare helt perfekt 😀 det behøves heller ikke jeg har billig adgang til 8,5 gb skiver så jeg laver kun kopier 1/1 🙂