#39 Ikke for at rode op i det hele igen, men jeg har lige siddet og læst dine tråde med alt det ballade du har været igennem. Du er ung og kan sagtens, (ved godt det er lidt for nemt at sige), nå at rette op på sagerne. Du har lavet en masse lort, og selv været udsat for nogle af de groveste ting.
Jeg vil, efter hvad jeg har hørt/læst, på det kraftigste fraråde dig, at søge ind i Legionen. De starter med, at knække dig psykisk og fysisk, og hvis det kan lade sig gøre, "genopbygger" de dig som de vil have det. Desuden er det kun noget med 10% af ansøgerne der bliver optaget, så man skal være MEGET robust for bare, at komme forbi den første forhindring. Skulle det lykkes for dig, og kommer du levende derfra, er det langt fra sikkert at din psyke er intakt. Mange kan simpelthen ikke finde tilbage til det "normale samfund", når de har været igennem den mølle. Jeg har faktisk læst om nogle episoder, hvor politiet er kørt ud til lufthavnen, når de hører at en eller anden er på vej derned, for at tale vedkommende fra det.
Btw. er der næsten ingen der taler fransk dernede, da de fleste er udlændinge. Franskmændende tager hellere en lang tur i brummen, da de har lært hvad det drejer sig om.
Jeg gik i parallel-klasse på Teknisk Skole med en der havde været dernede og han var sgu skingrene psykotisk. Han var lige ved, at brække armen på en pige, der løftede op i ærmet på hans t-shirt for at se hans Legionær-tatovering. Så er der sq noget galt!
Nu kan jeg forstå du har et par sager kørende, så jeg kan kun give dem der anbefaler, at du tager ud og sejle, ret. Du kan i det mindste ikke ryge i brummen, hvis du befinder dig på den anden side af ækvator...hehe. Desuden ser dommere og domsmænd tit mildere på, især unge, hvis de har vist de har rettet op på Deres liv, ved fx. at have fået et job. Du er jo trods alt stadig kun teenager.
Men uanset hvad du vælger, vil jeg da ønske dig held og lykke med det. Tror du får det meget bedre, når din første succes-oplevelse kommer...og det gør den, bare rolig. 🙂