#11: Det er en rigtig dårlig måde at stille det op på. Jeg har arbejdet med Asus Ee, MSI Wind og vores egen Acer-One på arbejde, men den her HP er bedre. Ja den er dyrer, men den er fandens mere robust pga aluminium og magnesium forstærkningen og den flesker slet ikke som de andre "små plastik mini-notes", den her kan du godt tage med forskellige steder uden af bekymre dig om nogen støder ind i den el. på anden måde hvor den kan blive hårdt udsat. En rigtig stor fordel er tasterne som er rigtig gode. De er kun ca 10% mindre end almindelige taster, så man behøver ikke små fingre.
Mht batteri tiden så er den altså heller ikke helt ringe... min egen F.J Amilo PA1510x2 holder lige knap 3timer. Man skal også have for øje at batteri teknologien heller ikke har ændret sig ret meget så der hvor besparingen skal findes er på indmaden og teknologien derinde. YDerligere er den lille HP jo som den eneste udstyret med Vista, og det ved alle vist er lidt krævende.
Skulle jeg købe mini-note så tog jeg uden tvivl HP'en efter at have været de 3 andre igennem hvor jeg ellers synes Acer One var lækker.
Skal man have en "rigtig" bærbar at arbejde på, så skal man slet slet ikke kigge på mini-notes.