Hmm.. Retfærdigvis skal vil tilføjes (til debatten om crew ift Dnomi), at det er såre menneskeligt. Mange tror at et par fps grafer siger alt der er at sige, hvilket så bare ikke er sandheden. Ikke med mindre disse grafer også inkluderer min/max fps flow over et stykke tid. Selv da er jeg dog ikke overbevist om, at man kan læse alt ud fra en graf. Det ville, groft forenklet, formentlig svare til, at man udelukkende bedømte en bil på dens opgivne data. Feel, evne til smooth play, hurtig respons, sådanne ting kan være endog rigtig svære at måle, men kan mærkes hvis man gider at prøve.
Det glæder mig oprigtigt at der er nogle stykker der i denne forbindelse fik udvidet horisonten et par grader, og jeg håber at se dette repræsenteret i fremtidige tests 🙂 Men mest af alt glæder det mig sgu nok, at jeg tilsyneladende kan droppe ideen om at spendere rigtig mange penge på et Intel setup, og i stedet nøjes med en cpu i samme klasse som Nonigs. Jeg er for fattig og nærig til at glædes over at smide mange penge ud af vinduet 🤡
Fedt at se at #3 greb til målegrejet, og faktisk påstår at kunne påvise at der er en forskel. Det manglede vi i nogen grad, da bølgerne i sin tid gik højt ml AMD og Intel lejrene.
#0 Som altid en velskrevet og læsværdig historie. Når man ellers ser hvad folk herinde smider af kroner for deres setups, er det helt rart at læse om en low budget succes story. Flere af dem tak :yes: