Sidste jeg prøvede Club3D var da ATI HD3870 kom frem, og da havde jeg stor problemer med at oc det kort...
Men det ser ud til at det eneste kort som jeg kan købe lige pt er et Club3D, så hvis nogen derude har kendskab til disse Club3D kort, vil I så ik lige fortælle mig hvordan disse kort oc´er ?
På forhånd tak
Spørgsmål nr 2.
Kan en Zalman GV1000 sidde på HD4870 ? Og kan den køle dette kort ?
#1 Jamen jeg kunne seriøst ik clock HD3870, ligeså snart jeg gav den mere end 10 mhz på core, så fik jeg gfx fejl, og jeg prøvede med 2 kort, da jeg havde købt ind til et CF setup.
Så købte jeg 2 fra producenten HIS, og der kunne jeg godt oc uden problemer...
Det er derfor jeg dobbel tjekker inden jeg idag køber et kort :)
#5, Det er helt fint, og det kommer, som #1 siger, bestemt ikke an på brandet, hvor godt det overclocker. Mit Sapphire HD3870 kører til dagligt 830mhz på core, men ram kan ikke overclocke en eneste mhz, uden at begynde at lave fejl..
#5: Du kan få fat i kort fra ALLE producenter hvor noget ikke vil overclocke. Men igen der er jo heller ikke garanti for at de skal overclocke - de skal bare kunne køre med de specifikationer de kommer med.
Har du en gfx køler ej ? det er ikke til rigtig at blive klog på ud fra den anden tråd.
Men undskyld sproget hvorfor pokker tager du så ikke det her http://www.compumail.dk/vare-o... ? det er overclocket og det har en sort/sølv køler i samme VF1000 udforming, og så koster det mindre end en del andre "standard" HD4870'er 😕
ja det kan man,og laver man et lille bios flash,kan man hendte langt mere,jeg køre med en top bios nu,og har mulighed for at styre blæsen 😛 der ligger et foto af 06 med top biosen
lav en start disk til floppy hen den nye ATIFLASH og park den ud,og før det over på dit floppy drev uden den mappe det kom i,hendt ASUS 4870 TOP bios,og læg den også på dit floppy drev.
sæt din bios op på dit bundkort,så du starter fra floppy,sæt disk i.og genstart.
1. a:atiflash -s 0 backup.rom [Enter] (to backup the Orginal BIOS) 2. a:atiflash -p -f 0 file.rom [Enter] (to flash your card with a new BIOS)