-> Alle
Ha ha! 🤣
Skulle der ikke mere end lidt galde til, før hele forum vælter. Ej så må I sgu undskylde. Troede der var op til flere der måske besad intelligens og læseskills nok, til at læse hvad jeg skriver i #0.
Jeg er, og skal gerne gentage det for Prins Knud, på ingen måde racist. Men jeg har mine grænser. Så om det gør mig til racist eller ej, må I sgu gøre op med jer selv.
Tillad mig at komme med en kort personbeskrivelse:
Jeg er 23 år. Altid klassens nørd. Elsker at læse og skrive (som nogle af jer sikkert har regnet ud). Jeg er ofte velovervejet og der skal RIGTIG meget til at pisse mig af. Jeg er meget sjældent sur lang tid af gangen. Så jeg er en forgive-and-forget kind-of-person. Så bare rolig. Jeg brænder ikke demokratiet ned til grunden mens jeg pisser i asken og synger min sejrssang.
Jeg er nok en af de mest natiolistiske personer jeg kender, uden at være højreorienteret.
Jeg fik altid 11 i retsstavning og matematik. Så en god og flittig skoleelev har jeg (næsten) altid været.
Men! Jeg kan hurtigt ridse op hvad der i DEN grad pisser mig ad. Så spænd hjelmen og indhalér et par panodil Zapp.
- Folk der ikke er klar over hvor fucking godt de har det. Selvom jeg er hjemløs, har en kassekredit der skal indløses snarligt og ikke har styr over hvad jeg vil med mit liv, så er jeg udemærket godt klar over, at der er et sikkerhedsnet der hedder "Danmark".
- Folk der nasser. Folk der nyder, uden selv at nyde. Så med fare for at ramme nogle midt i løgposen, så hader jeg folk på overførselsindkomst der blot søger måder at pumpe systemet på. Selvom man mangler et ben, en arm og staver af helvede til, så har man altid en eller anden funktion man kan udfylde.
Af selvsamme grund synes jeg det er noget svineri, at jeg op til 8 gange har kørt med taxachauffører der har haft en længere uddannelse fra universistet i Bagdag. Men fordi de tog uddannelsen på et "ikke-anderkendt institut", så kan vi ikke udnytte den viden og erfaring de sidder inde med.
På samme tid sidder Kenneth i sin et-værelses og synes at livet er hårdt, fordi han på tredje uge lever af makrelmadder og kæderyger LA'ere. Fred være med det. Det kan jo være, at Kenneth ikke liiige er typen der skal være kirurg. Men så må han for helvede få røven af sted og finde på noget at lave. Det andet er sgu til at brække sig over.
Alt i alt. Så er det bare småting jeg kan gå og være gnaven over, og jow. Jeg var satme sur, da jeg formulerede mine svar til Saiot. Men mest fordi *host* - indsæt selv grimt ord efter eget valg, rettet imod pågældende brugers (manglende) opfattelsesevne *host* han ikke ville fatte, at jeg ikke er racist.
Jeg synes simpelthen det er under lavmålet, at bare fordi man ikke kan lide andre mennesker, så er man racist.
Jeg kan da hurtigt nævne, at jeg har arbejdet med et par fyre fra Kenya (eller et andet afrikansk land), som alle var luddovne og ikke rigtigt virkede særligt kvik i pæren. På den baggrund kunne jeg godt sige, at alle fra Afrika er idioter og luddovne, når fakta i virkeligheden er, at jeg på daglig basis kører med buschauffører fra Afrika.
Samtidig skal man så høre på en eller anden fed møgkælling - og det er skam sandheden det her - der brokker sig over, at man ikke sender buschauffører på sprogkursus, når det i virkeligheden er Hassan der snakker bedre dansk. Hvis hun er utilfreds, så må hun sgu sparke til sin søn, Kenneth, og sørge for at han bliver buschauffør. Så snakker de to trods alt samme sprog. Så kan det være, at jeg slipper for at høre på hendes klamme stemme, dårlige ånde og dunst af urin.
*Årh ja! Så kan du nok ikke lide fede mennesker, hva'?!
... jeg har ikke noget imod fede mennesker. Kun folk der brokker sig uden selv at gøre noget ved tingenes tilstand. Passive agressive mennesker er de farligste personer i et frit samfund.
De sidder med alle mulighederne, de halve meninger, men ikke viljen til selv at gøre noget. For, de er jo så fucking vant til, at det klarer samfundet for dem. Ofte så er de selv sofavælgere, og hver gang der er VM i håndbold på TV, så udvikler de sig pludseligt til instantane håndbold-eksperter og tror de skal fortælle dommeren hvornår han dømmer rigtigt og forkert.
Igen, faktum er, at deres egen beslutsomhed begrænser sig til, at de tager fucking 15 minutter om at bestemme sig for hvad de skal have at æde, når de står på Mc.D og køen er ca. 300 m lang bag dem.
Så, lige for at slå det fast. Jeg er ikke racist. Jeg har bare mine meninger, jeg står ved dem. Og fandme nej om jeg skal fucke ud af landet, alene fordi jeg tør sige min mening og gerne indrømmer når jeg har taget fejl. Det er nok en ret udansk ting, at stå ved det man siger (ellers var 'spin' jo nok ikke så populært). Derudover, så er det fandme fesent, at jeg skulle trække mine udtalelser tilbage. Så vil ikke engang jeg selv kunne tage mine meninger og holdninger seriøst, og hvor er vi så henne?
Hvis jeg synes, at en tøs går med at par grimme bukser, så har jeg to muligheder. Jeg kan gøre som nogle af jer, og sige: "Fuck hvor ser du nedern ud. Klamme dåse, gå dog hjem og skift. Ser du dig i spejlet før du forlader din lejlighed? Ser du hvad vi ser?!" - Eller: "Jeg kunne også bare lukke røven, for jeg har absolut intet fornuftigt at bidrage med til den opståede debat" - fint, så går man bare videre og kan fortælle kæresten derhjemme, at man så en so med pænt klamme bukser.
Hvis du/I vitterligt mene, at trunten burde få at vide, at hun gik med klamme bukser, så havde I nok sagt det til hende. Men fordi det her er et online forum og vi nu en gang lever i et frit land (som det jo står en frit for, at skride fra - kan jeg jo forstå på det hele), så har folk åbenbart carte blance til at skrive alt muligt lort.
Så, til jer der mener at jeg er for langt ude. Så gælder det altså også for jer selv. I må gerne skrive hvad I vil, så længe det er inden for lovens grænser. Så kunne jeg egentligt ikke være mere ligeglad.
Når nu jeg bliver så irriteret på Saiot så skyldes det, at Saiot tilsyneladende ikke har fattet, at ikke alene er #0 blot en udgydelse af ren galde. Til dem der ikke forstår ordets betydning, så skal jeg da gerne lege ordbog og komme med min egen definition:
"Galde, dansk ord - der betyder, at folk bare siger en masse, ofte udokumenteret og ubegrundet, lort. Så det er blot et andet ord for at 'lukke damp ud'. Såfremt denne definition ikke er til at forstå så brug Google og slå det selv op!".
Måske Saiot ikke havde tænkt tanken, at jeg - eftersom jeg selv skriver det - har søgt efter lejlighed siden juni-juli. Ikke alene har jeg forsøgt telefonisk kontakt, elektronisk og vha. div. bolig-sites.
Selvfølgelig tror jeg ikke at alle danskere er racister og nej. Jeg tror heller ikke at man er racist bare fordi man stemmer DF. Så har man allerhøjest brug for en spændetrøje og et langtidsophold i et lukket rum med fórede vægge.
*Årh ja! Så synes du garanteret at alle DF'ere er spassere og sindssyge?!*
... ja og?! 😐
😉 😛