11#
Jeg er meget enig. Det er mig helt ubegribeligt, hvordan det i dagens Danmark overhovedet kan være lovligt at genbruge noget som helst af det tidligere selskabs "Brand", uden samtidigt at varetage dets forpligtelser.
Det opfordrer jo netop til konkursrytteri, da det simpelthen er for nemt/rentabelt.
Det er i øvrigt usmageligt, at disse ændrede betingelser omkring tidligere handler hos SHG er gemt "flere klik nede" på deres hjemmeside, sådan at eksisterende kunder kan komme til at købe flere produkter, uden at opdage dette.
Mine top3 på blacklist er pt:
SHG
GETMORE
MIDTDATA
6#
Jeg siger også "Ja tak". Fair nok, at der er dele af selskabet, der kan bruges igen, og andre som simpelthen ikke lader sig gøre, men så skal de ikke kalde det SHG, eller noget som helst, der minder derom. Det er jo nærmest falsk varebetegnelse.
Jeg er også 99% sikker på, de ikke må genbruge kundedatabasen, selvom der kan argumenteres for, at det er gjort i en god mening.
Og som minimum burde de have sikret sig, at alle fik de ændrede RMA-betingelser pr. mail. Fy for ..... siger jeg bare.