Vista fucker op efter dvale/slumre...

Software d.  05. september. 2008, skrevet af Snookzy
Vist: 839 gange.

Snookzy

Superbruger
Tilføjet:
05-09-2008 10:02:36
Svar/Indlæg:
56/13
Jeg har lige formateret min Zepto bærbar og efter at have lavet en ren installation af vista Buisness 64bit vil den ikke fungere ordenligt med dvale/slumre...

Efter dvale starter den op med blå fejlskærm...
og efter slumre blver der ved med at være sortskærm....

nogen der har ideer/hjælp ? :'-( :'-(

Miccim

Elitebruger
Tilføjet:
05-09-2008 10:50:07
Svar/Indlæg:
3233/128
Ja du skal bare opdatere vista, så løser det sig....

Snookzy

Superbruger
Tilføjet:
05-09-2008 11:35:28
Svar/Indlæg:
56/13
har lige opdateret alt hvad windows update kunne inden jeg oprettede denne tråd...
og det hjalp intet

:'-( :'-(

Balvinie

Overclocker
Tilføjet:
14-10-2008 23:26:52
Svar/Indlæg:
2/0
Hej Snookzy. Jeg har det samme problem med min HP-Bærbare med Vista Home Premium, den opdaterer hver uge automatisk. Hvis jeg går i "Systemkonfiguration" og deaktiverer et par startprogrammer holder det et stykke tid, men kommer så tilbage. Det er ellers praktisk man bare kan lukke låget og så slumrer den og når man åbner låger kan man fortsætte med det samme. Har du fundet/fået en løsning vil jeg MEGET gerne høre om den. På forhånd tak for hjælpen.

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
14-10-2008 23:28:49
Svar/Indlæg:
2145/218
Er det ikke et generelt vista problem har set det en del gange efterhånden

Balvinie

Overclocker
Tilføjet:
14-10-2008 23:38:15
Svar/Indlæg:
2/0
Som jeg skriver funker det et stykke tid, kan det være noget med den fylder denne "Hibernatefil" op og så crasher. Jeg bruger den kun som stationær grundet pladsen, så strømforbrug er ikke noget problem

Snookzy

Superbruger
Tilføjet:
16-10-2008 13:14:40
Svar/Indlæg:
56/13
Problemet er blevet løst, eller udskudt... jeg geninstallerede windows igen, med de samme drivere og opdaterede alt igen, på fuldstændigt samme måde... eneste forskel er NU VIRKER DET HELE.... vista er lidt specielt, alt gjort på samme måde, hvad der er sket sidste gang vides ikke... men samme vista installationsdvd og alt...

Så løsningen på problemet må bare være en ren geninstallering...

🙂

---> Balvinie: du kan tømme/slette din hibernatefil via "Diskoprydning" så tror jeg først den opretter filen igen når du skal bruge den...