-> #7
Forestil dig det sådan hér.
Du kører i en stor og flot dyr bil på motorvejen. Pludseligt springer et dæk. Men der er intet ekstra. Så du har to muligheder:
1: Selv gå de 15 km til næste tankstation og spørge om en eller anden vil køre dig hen til din bil.
2: Ringe til et servicenummer og 30 minutter efter er du klar igen.
Hvis du har købt den dyre bil, fik du samtidig et service-abonnement. Købte du en Golf II, tysk import brugt af en fyr fra Kolding, så fik du ikke abonnementet med. Men var nødsaget til enten at ordne tingene selv eller sende bilen til mekaniker.
Hvis du har en virksomhed, hvor du er meget afhængig af, at dine medarbejdere hele tiden er "kørende", så ville det være smart med den dyre bil og det fine abonnement.
... også selvom Golf'en er billigere i anskaffelse, måske også i brug. Men hvis Golf'en går i stykker, så står du selv med håret i postkassen. Køber du den fine bil, lover fabrikken til gengæld, at bilen er kørende 99,9 % af tiden du skal bruge den 🙂