På PC'en på arbejde har jeg ellers haft MSN Live fint kørende på PC'en og med vista 32bit. Men efter en eller andet fuckede et domæne navn og adgangkode op på den var jeg nødt til at lægge vista ind på ny via recovery. Nå men altså kører udtagen MSN Live... det vil simpelthen ikke køre.
Jeg har det problem at hver gang jeg starter min computer og klikker på mit msn ikon siger vista:
"Messenger er holdt op med at fungere"
Og så har jeg valget mellem at lukke eller søge.
Den siger desuden nede i højre hjørne:
Forhindring af datakørsel har lukket messenger for at beskytte din computer.
Så prøver jeg at finde Forhindring af datakørsel og ændre tilladelserne, men de kan åbenbart ikke ændres for MSN Live.
Hvad pokker skal man gøre for at få det lort til at virke... det er lidt essentielt da vi ofte bruger MSN internt i huset.
#5: Det er det desværre ikke "bare" - vi bruger det også hvis folk er ude af huset og laver installationer andet steds så er det hurtigt at få filer den vej hvis nødvendigt.
#4: Har prøvet men det dur ikke - det er det sk*de "Forhindring af datakørsel har lukket messenger for at beskytte din computer" der stopper programmet... endnu en grund til at vista får flere minusser i min bog.
Har du prøvet ar højre klikke på msn live iconet->egenskaber->kompatilitet->og markere kør dette program som adminstrator? det hjalp da jeg havde problemet
#6: Skal ikke kunne sige det, hvis det er, så ville jeg rigtig gerne vide hvilke der mangler. Jeg lader den ellers stå og opdatere selv hele døgnet...det er godt nok lidt træls.