grunden til at de valgte og svømme i speedo dragten, var sku ikke at arena dragten sad dårligt, den er bare ikke lige så hurtig, inden ol var 14 ud af 15 af årets verdenrekorder slået i speedo dragten, og alle som kender lidt til svøm ved at den bare er hurtigere, nogle lande har forbudt brug af dragten, da de mener at den ikke er tilgændelig for alle, og det skal svømmetøj være.
inden ol var der en dansk svømme pige der satte dansk rekord i 50fri, med 1.5 sek. og det er altså meget, så hvis jeg skulle vælge en dragt som jeg viste var langsommer end den jeg lige have svømmet i til DM, så havde jeg sku nok også skidt stort på sponserne og svømmet i den jeg vidste var hurtigst, og sat dansk rekord, og så nå til nået semifinale eller finale.
#18 hvis nu de satte deres ol kravtider lidt ned, ville vi få flere sportsfolk derover, og så er det sku ligemeget om de bliver nummer sidst, da de næste gang har fået en hel del mere afering og ved hvad det handler om, og nok også lidt mere styr på nerverne.