framtiden for cpu'en ?

Bundkort / CPU d.  06. september. 2008, skrevet af saiot
Vist: 312 gange.

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
06-09-2008 00:26:05
Svar/Indlæg:
7111/480
ja har gået og tænkt lidt på det sidste ja det sker en gang imelem selv for mig 😉 hvad er framtiden/ fordelen ved en cpu for jeg kan se af video konvetening når man bruger gpu går så stærkt man tro det er lørn så vis man kune køre wiindows med gpu ville cpu vil være overføldi eller hvad det kan man ikke da den ikke har en X86 lecen er det radig fåstået ? men tro i intel nogen sine vil kune kome efter det for vis grafikortne fik en feles standart til programening og programer begynte af soporte det så vile en cpu jo være lidt til grind og man vil kune nøjes med 1 CF og SLI setup og en lilesingel core cpu eller hvad kan vi få en discosion syns det er et spæne område men ved gpu ikke kan brugrs til windows men det er bare et spæne tanke spil 🙂
NightBreaker

Elitebruger
Tilføjet:
06-09-2008 12:17:48
Svar/Indlæg:
857/27
Intel er sådan en stor faktor og deres vision af fremtiden ser noget anderelse ud end den måde du beskriver den, faktisk lige omvendt. Intel regner med at multikernet system, hvor grafik og CPU er i et system, men på et CPU system ikke et GPU system.
Nvidia har ment ud at de ikke tror på det da multikernet system fra GPU siden ikke er lige til. Men de har ikke sagt noget om at de tror at GPU`er eller VPU vil tage over hele systemet. ATI/AMD har ikke sagt noget om deres holding til dette (ikke hvad jeg har læst) men deres 4800 serie kan allerede optage video og film....

saiot

Elitebruger
Tilføjet:
06-09-2008 19:05:37
Svar/Indlæg:
7111/480
1# du mener hvor cpu og gpu arb. mere amen ? eller hvad for lige nu giver gpu o alt der understøter det tæsk iverfaæ med det nvida har lavet med cuda