Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2008 18:29:45
Svar/Indlæg:
1541/132
Hej alle.
Ja min søster og jeg var her tidligere i dag nede for at købe en gave da min mor snart har fødselsdag. Der vi netop var gået ind i A-Z snakkede vi om at været var klaret op, men andet skulle vise sig . . . Da vi kom ud igen var himlen dækket af kulsorte skyer, og et uvejr var netop ved at trække op.
Derfor løb vi selvfølgelig hen til bilen så vi kunne komme ind inden det for alvor begyndte. Det gjorde vi da også, men . . .
Da vi først var kommet i bilen og næsten var ude af byen åbnede sluserne sig for alvor og vi kunne stort set ikke se noget pga. det kraftige regnvejr og mørket som havde sænket sig totalt over Hjørring.
Pga. de mange lyn, sad jeg netop og fortalte om et program jeg havde set den anden dag, om en mand som var blevet ramt af lynet og alligevel overlevet, dog med meget kraftige og livsvarige men.
Nå, der vi havde kørt nogle få meter længere hen ad vejen, stoppede regnen stort set og vi kunne nu hæve farten igen. Men så pludselig slog lynet ned højst 2m fra os. Men at kæmpe brag og et lysglimt man skal have set for at kunne forestille sig. Puha, det var virkelig en klam oplevelse, men samtidig noget man kun oplever 1 gang i sit liv!!
- Stumpii#