sniglyt med her - jeg er helt vild med alle numrene, dog...
"shall we be grateful" kendes allerede fra P3 hvor den er blevet voldspillet, så den er ikke så interessant, men resten, som man ellers skal købe pladen for at få glæde af, fuck det er nice 😀
Min favorit er "Last Song" og "The Everlasting Tie" - Det er meget meget høj klasse - men alt i alt:
De har sgu gjort det igen, drengene - og jeg tænker med længsel på den supergode tid i 2001 med Midsommer-pladen (Transparent & Glasslike), ah ja! ❤ 😎 😀
#12 ja prøv det - selvom det ikk lige er dig - men det ku det måske være? jeg er heller ikk så meget for deres radiohit "shall we be grateful" - men sådan er det med ens yndlingsbands - de vælger altid "de forkerte" sange til radioen og som singler, da de skal være mainstreame og nå ud til et bredt folk og smag.. det er sgu ikk lige mig så. Lidt ala U2 - deres bedste sange er heller ikk blevet voldspillet i radioen, med undtagelse af "with or without you"
jeg synes måske her på den nye plade er de gået lidt mere i klassisk-musik-mode .. arpeggios og virtuose soli osv.
hans sang er også rigtig god, og i et godt toneleje han ligger i - lidt ala HIM som jeg også godt kan lide - alt andet end monotont 😉
hmm er måske blevet gammel 😎 for intet af det musik i snakker om er så fed så metallica :yes: fedeste video er denne http://www.youtube.com/watch?v... 😛