Eller: Højre klik -> Kopier link adresse -> Indsæt link i nyt faneblad.
Men jeg syntes nu heller ikke det er nemt at læse... Men mon ikke Vanovich uploader billederne i lidt højere opløsning næste gang? Det er jo trods alt hans første nyhed, så han skal jo lige have lov til at finde ud af hvordan vores maneger opfører sig 😉
Ser løvne ud ,bencher 5,3 plus lige nu . lol jeg skal lige vent mig til at opload billeder .det er noget med den resize at går ,i ikke kan se dem så tydligt . Tror jeg
Ved ikke om den vil duer martin ,den er rigligt varm i forvejen .Har faktisk ikke rigtigt kunne oc kortet .Men det er heller ikke den jeg buzzer på lige nu , kommer nok .
biostar havde desvære en fejl ,da jeg fik den .den skal til rma ,hvis det kan lad sig gøre. #20 tak . hvilket program bruges eller virker ,for at set blæser på 100% .har ikke prøvt noget inu .
Hvilke bios vers køre du med . jeg køre med F8 final og den køre fornuftig . Men da du kommer godt op i fsb kunne det jo være der er en bedre. jeg har selv rev 1.0 . Hvis det er luft du vil køle med så kan en Thermalright Ultra-120 eXtreme lige være der . http://www.edbpriser.dk/Produc... hvis den bliver drejet en lille smule .