Pas på Sharkoon kabinetter.

Case-modding d.  07. september. 2008, skrevet af gabbadoo
Vist: 491 gange.

gabbadoo

Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2008 21:23:46
Svar/Indlæg:
3065/208
Har så lige købt det ellers fine kabinet Sharkoon Rebel 12, men desværre er det af meget ringe kvalitet.

Der sidder tre popnitter og holder bundkortspladen på plads, men de to af dem har mistet taget i bundkortspladen, så denne nu hænger halv frit udaf i kabinettet.

Det vil sikkert delvist løse sig ved at putte kabinetsiden på, for det er pga. den, at nitterne er slebede så plant med bundkortspladen, så siden kan komme på.

Men hvem ved hvornår resten af nitterne løsner sig så det ellers så gode tyske kvalitetsmærke falder fuldstændigt fra hinanden.

Så et godt råd: hold jer fra Sharkoons kabinetter, ingeniørerne har IKKE tænkt sig om.
hamderD

Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2008 21:26:56
Svar/Indlæg:
7263/260
Sharkoon er da også generelt noget billigt ****.

Ocreese

Overclocker
Tilføjet:
07-09-2008 22:00:47
Svar/Indlæg:
29/12
#1 vil jeg også sige, kunne ikke selv finde på at købe et, men altid godt at blive husket på :P

Darth

Superbruger
Tilføjet:
07-09-2008 22:11:54
Svar/Indlæg:
813/49
For hunde, Gabba ! Vi snakkede om Antec, gjorde vi ikke ? 😛

På den anden side, når dit nye kabi, allerede er ved at falde fra hinanden, så kan du jo roligt lave lidt "hack `n slash" på det. 😲

Ps. Jeg har en popnitte-tang, hvis du skulle komme forbi. 😉

Pps. Men tak for heads-up´en, må indrømme at jeg selv, fra tid til anden, har kigget på de der Rebeller, og tænkt "Hmm... Billigt.... Pænt god plads... Måske....."

gabbadoo

Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2008 22:31:00
Svar/Indlæg:
3065/208
Det var netop det, billigt, fint layout og god plads... og generelt plejer tysk kvalitet jo at være iorden. Det her falder dog fra hinanden før det har været taget i brug. Jeg skal sku forbi jem&fix imorgen efter en dremel og en popnittetang og nogle nitter, så skal det sku bare voldmoddes - det er bare så pisseærgerligt... 😩