Har forholdsvist mange dvd fejlbrændinger. Har en Sony-Nec billig brænder. Er der noget med, at nogle brændere har problemer med at køre med højeste hastighed??
Ja, men jeg kan ikke finde ud af, hvor i nero, man sætter den generelle max hastighed?? Hvis jeg åbner et billed, kan jeg sagtens sætte hastigheden ned, men dvdshrink kalder jo nero direkte.
Vil mene man sagtens kan brænde ved 8x hastighed uden de store problemer, vel og mærke ved de nye brænder. Går først ned af bakke når man kommer over de 8x. Men det er også vigtigt hvilke skiver man bruger, det er forskelligt hvad der er godt til de forskellige brænder. Man bliver nød til at prøve sig frem eller læse sig frem til hvillke skiver der er bedst til netop ens brænder. Firmwaren kan også være en god ting at opdatere...
Har opdateret firmware, men ikke fået svar på om man kan tvinge nero generelt til kun at køre 8x. Jeg kan jo ikke styre hvilke parametre nero kaldes med fra dvdshrink??
#10 Hvad med at slå brænding fra i dvdshrink så den ikke brænder lige efter du har shrinket? Du kan mig bekendt ikke stille hastighed inde i dvdshrink ej heller i nero, når den altså er sat til at brænde lige bagefter shrink.