Ang. ram kan jeg anbefale OCZ 2x2gb pc8000. De kan sagtens overclockes til pc8500 uden at blinke.
Din strømforsyning behøver ikke være så stor. 520w vil rimelig sikkert være nok til din maskine. (En Corsair HX520 f.eks.)
Sluttelig ville jeg anbefale dig at købe enten et Radeon HD4850 eller 4870. Det er de bedste grafikkort til prisen lige nu.
Prøv evt. at finde tom's hardware og læse testen mellem de nyeste nvidia og radeon kort.
Som mange toneangivende forummedlemmer på det sidste 😛 kan jeg også anbefale phenom processor, f.eks. en 9750 eller en 9850be vil være gode køb, sammen med et Gigabyte bundkort med chipsæt i 700-klassen.
Jeg har lige sat et lignende system sammen i en tråd, som med to radeon 4850 kom til at koste i underkanten af 8000 kr. samlet hos computersalg.dk
Du kan evt. sætte et Sonar lydkort i for de sidste penge og få en god lyd på dine spil.
Jeg spiller på min quadcore processor, hvilket jeg er meget tilfreds med. Den virker hverken langsom eller taber pusten på noget tidspunkt. Du kan evt. læse Matthis77s tråd om samme emne.