#14 Angående Tempest´en så kiggede jeg også på den, da den kom frem. Hvis det kunne holde temps som 900, og måske var smartere indrettet, og lidt større, så var det jo bestemt interessant. Men nu kunne jeg aldrig finde på at "upgrade" et 900 til Tempest. Kølemæssigt er det ikke bedre (ifølge reviews), og det er heller ikke større. Så det er vidst kun rent visuelt, der er forskel på de 2.
Og ja, kabinetterne i jern, har jo vægten imod sig. Men, på den anden side, hvis man er ude efter et mobilt kabinet, så skal man jo slet ikke kigge på et full-tower. Og kabinetterne i jern, har jo så også en noget anden pris, end dem i Alu, som regel.
Og jeg glæder mig da også til at se 3dGamemans review, er altid underholdende. Jeg baserer nu sjældent køb, på hans konklusioner/karakterer, for jeg synes at næsten alt han får fat i, får titlen "Kick-ass product". Synes det er sjældent at noget bliver bedømt middelmådigt, eller direkte ringe, af den gode Rodney. Men derfor kan jeg stadig godt lide hans reviews.
Lian Li har bestemt lavet nogle rigtig sprøde kasser, og kvaliteten finder man vidst ikke meget bedre. Men man får også lov at betale for den. Og jeg mener stadig at HAF 932 og Antec 1200 er køligere. De er tungere, måske knap så "lækre", men når det handler om luftkøling, så er masser af ventilation, masser af blæsere altså vejen frem. Ellers drop helt et kabinet, og køb/byg-selv en test-bench, og stil en 2-3 store stue-ventilatorer rundt om ! Så bliver det vidst ikke meget køligere. 😛 Ikke så 24/7-egnet måske.... 🤣