#46 Om vi havde en højere framerate kan jeg jo ikke sige, men vi ved hvad vi så. Hvordan og hvorledes det virkede ved jeg intet om, men jeg ved hvad vi så. Det gælder sføli i mest udpinte tilfælde kun for den testede maskine, men det skulle være underligt om forskellene var alt for voldsomme overall. I don't know.
Mht hvor det skulle være foregået: Interessant at du hævder at vide det. Hvor meget kender du til forskellen ml formodninger og viden? Det lyder som om du kunne have godt af lidt information på området i hvert fald. Din formodning - for det er det jeg går ud fra at du taler om - holder dog formentlig vand. Du tænker velsagtens på Dnope/Dnomi, og det var også der det foregik. Men at vælge en nedladende holdning pga det, siger frygteligt meget mere om dig, end det gør om deltagerne eller Dnomi. Os der sad parkeret derude, var af blandet herkomst. Især skildte en enkelt deltager sig ud fra hvad du formentlig også påstår at vide om os, idet han kom med en Intel/Nvidia maskine. Vi kaldte det dødt løb (oplevelsesmæssigt) ml Intel (E8200) og Phenom, mens hans gamle gts 320 faldt igennem med et brag, sli eller ej. De mangler jo ram så det basker. Selv mit aldrende 3850 512 oc ed klarede sig bedre end gts'erne. Men det er der vel intet decideret revolutionerende nyt i, når man ved lidt om hvor meget ram Crysis kræver.
Kort om maskinerne kan der ud over tilføjes: Phenomen kørte med antivirus og alt gøgemøget, mens Intel'en var en fuldstændig clean inst, uden hverken firewall eller noget som helst andet "overflødigt". Den sidstnævnte havde det dog bedst med at blive oc'et til 3GHz eller over, men klarede sig også tåleligt ved 2,66.
I modsætning til hvad du udtrykker, synes jeg det ville klæde debatten gevaldigt, hvis man slap for den slags nedladenhed. Jeg får intet ud af at lyve, og ville ej heller gøre det. Hvorfor skulle jeg? Jeg gad godt vide hvad der får nørder (for det ses jo virkelig meget i nørdfora) til at forlade emnet der diskuteres, og i stedet for smide lort i hovedet på hinanden. Det er temmelig ynkeligt imo. ..og nej, det beskylder jeg ikke dig for. Du er på kanten, og man er ikke i tvivl om hensigten, men så er det dog heller ikke værre.