Hey. Jeg sidder og skal have smidt noget PC8500 RAM på et ASUS Maximus II Formula board. Men er usikker på om Corsairs Dominator RAM af den type (PC8500) kan køre i en 4x2GB konfiguration på det board? Nogen der har noget erfaring med om man kan køre sådan et config med de RAM på sådan et board?
#2 Ok. Det ville være super hvis du gad det :) Husk at flashe til den nyeste BIOS tho. Den retter meget. Er lidt irriterende man skal ind og søge på bundkortets navn på ASUS Download sider manuelt for at finde dets downloads dog, da Downloads linket på hovedsiden åbenbart ikke virker :S
hey kan da oplyse at mit gamle maximus formula x38 køre ubeklageligt med 4x2gb OCZ pc 1000 sp mon ikke maximus formula II skulle kunne køre 4x2 også
ved ikke om det er nogen hjælp men så ved du da Corsairs Dominator plejer at være gode ram dog var der problemer med det mærke og mit bundkort kunne jeg se i de forskællige tråde fra foråret . men de blev løst med bios opdateringer hend af vejen så mon ikke Formula II har fået klaret alle de børne sygdomme fra 1'ern 🙂 😳