-> #11
Som #13 skriver, så er der jo ikke noget der hedder "Ultra high" så. Jeg kunne da selv ændre de XML'er og kalde det for "SuperDuperUltraMegaMeget... high", og det ville ikke være en ægte detaljeindstilling.
En ting man skal passe på med er, at der er en grund til de har sat begrænsningerne som de er. Eksempel: Springer en nuke, så springer biler og bygninger i luften, men træerne bliver stående. Hvorfor nu det?
Jow. Prøv at finde XML-filen og ændr 'Physics'-delen og sæt radius op til blot 500 m. Så skal I se jeres computer brække sig i lårtykke stråler.
Spillet er slamkodet som ind i helvede, og bare fordi du/I kan ændre i XML-filen ved at downloade en patch, gør jer så absolut ikke klogere end CryTeks programmører. Om et par år, så vil vi for alvor kunne se hvad CryEngine kan udrette.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at den "reviderede CryEngine 2", blot udnytter en konfiguration af XLM-filerne. Den er utrolig skalérbar. Hvorfor den så kører så ringe, vil være mig en evig gåde.