komer and på vilket bunkort du har vis du har et der kan tage CF så er HD4870 da du senere vil kune køre med 2 af de kort men som 1# siger er inttet framtidssikert
Intet i branchen er fremtidsikret, og som saiot skriver, så kommer det an på mobo (da den bedste fremtidssikring, om end nogen, er at man kan smide et ekstra kort i maskinen). Kortene er ca. lige gode, i alt sin enkelt hed 😉
crysis er kendt for og være det flotteste spil til pc er det stadig det mest grafik krevene ???
eller er der kommet andre boller i suppen siden sidst GG😀
man lad os tage ud fra at crysis er det mest krevene spil på market så kommer mit spørgsmål nu her hvor stor et grafik kort skal man have i for og kunne køre det i max dvs 16xx x 10xx og high detajler
og hvor hurtig skal vi prøve og regne med at de får udviklet et endnu flotter spil til pc ? og i så fald hvor meget krevene tror i det næste bliver ???
mvh poulsen48 - som stiller alt for mange ?????????????????????????
4# vis det er den opløsning men kun på high er HD4870 eller GTX 280 nok men vis det er VH så skal man op i 9800GX2 eller GTX 280 og med hensynd til hvor hurdit der går så stakler cly sky kraver ikke lige så meget men meget tet på hvad jeg har kune læse
18# komer and på havd du samen liner med jeg har ikke set nolge 780u der kan kome lige så alngt op som 790i men du må gerne linke til det 🙂 men viste ikke 750i have tripel sli for ellers ville jeg strai anbeflae et 780i
20# ja det OC da ok men ikke lige så godt som 790i det er det jeg mente 😉 790i kan kome op på 550 FSB se bare anmesle af det på hwt her har jeg ikke set et 780i der kan 🙂
22# ok det er da flot af et 780i men stari 790i yder beder så det er nu min mening og vis du mener det ikke er penge vær så er det jo din mening vis man vil have det beste så er man vil lige glad med prisen og så har 790i også ddr3 ram men for de fleste er 780i jo nok 🙂