det gør de mange steder - webdanes.dk har også altid et par stykker tyggegummi med, har jeg lagt mærke til. det er da super, at man lige kan få noget tyggegummi, der kan holde smagen lige præcis længe nok til, at man kan montere sin nye køler :)
Jeg synes det er en god ting, men er ikke vild med det tyggegummi de smider med.. Jeg fik 2 stk reklamekuglepenne sidst jeg bestilte fra coolbits. og mener det er studiedata der plejede at smide vingummibamser med 😛
Moderator
Tilføjet: 13-09-2008 01:03:12
Svar/Indlæg:
5039/109
Når vi igennem mit arbejde handler hos Ekkomarine Medical, så følger der altid en lille pose med 3 guld karameller eller 3 stk fyldte chokolader med. Og det er lige meget hvad vi køber, en lille dims, som store ting. Meget godt til kaffen 🙂
He, det er da rigtig godt at få lidt søde sager med. Jeg har selv prøvet det et sted, og det var da jeg købte en stjernekikkert fra Tyskland (ja, jeg er en nørd). :D
..men jeg mener faktisk at en af mine venner købte ind fra http://www.e-voks.dk og han fik også en lille sød ting med, men det kan godt være jeg husker forkert, for det er lang tid siden. 🤣
Jeg fik et sjok da jeg åbnede den kæmpe pakke fra coolerkit, og der så kun var én tube kølepasta og to stykker tyggegummi. Det var dog ikke så slemt som da jeg modtog en pakker fra Proshop, det var en KÆMPE parker og der var kun ét lille memorycard i!? 🙂