Jeg har netop være i gang med at sætte mit nye bundkort til Striker II NSE.. Men efter at jeg med slid har fået det hele sat ordentligt til og installeret alle drivers.. Kan jeg simpelthen ikke få nogle 3d application til at køre ordentligt :( Uanset hvad jeg prøver får jeg mistextures i alle 3d application, som til sidst resultere i at min skærmdriver crasher :(
Nogle der ude med en ide om hvad jeg kan gøre for at slippe af med det problem ? mit fulde setup er
Striker II NSE 2x2 GB XMS3 Q9450 9800GTX VX550W
\\Genitalia
Det minder en smule om det problem jeg også havde med mit P5N32-E sli plus, men der var problemet at jeg havde mit grafikkort i den forkerte port...
Solved ;o ... efter adskillige bios updates, flytten på grafik kort, 100 forskellige drivers, mistænkte jeg mine ram.. 🤡 men i det mindste virker det igen nu :)
nåh.. Jeg ved snart ikke.. Trode jeg havde fundet en løsning, men har stadig samme problem :( En hules masse "texture fejl" (streger ud over det hele, blinker osv).. Har prøvet adskillige forskellige settings intet virker :(
Har lige prøvet at have et HD4850 i, og der var ingen problemer :( Men så snart jeg smidder mit 9800GTX i og kører en 3d application er det samme problem tilbage :(
Virkelig ingen der har oplevet lignende problemer ?? Kan det være en fejl i mit 9800GTX ? Eller er det driveren der er problemet ?
Du kan få lov til at bedømme ud fra dette billede Tom81, var så heldig at være i stand til at tage et billede da det pludselig fuckede op i windows.
jeg crashede ikke af det.. men det forsvandt ikke før jeg rebootede.. Jeg har også sat og studeret mit grafikkort lidt, og det ligner faktisk at der på 2 punkter mangler et lille stykke af det copper der går ind i bundkortet.. ?
Lige nu har jeg så et HD4850 i min comp, alt grafik er helt fint nu og ingen yderlige crashes.. Jeg går bare ud fra at det er mit grafik kort, og forhåbentlig er jeg i stand til at få et nyt leveret :) Bare frygteligt ærgeligt at jeg skal sidde og rodde med det pjat her, når mine planer var et bestille endnu et hjem ;-(
Længe siden jeg lavede denne post, og har stadig samme problem ☹ Bruger en HD4850, og alt fungere fint, men så snart jeg tager mit 9800GTX i, får jeg grafik fejl. 9800GTX'en fungere fint i andre computere ..