#20 Et spil som World in Conflict med alt guf slået til, trækker altså tænder ud, vil jeg lige sige. Desuden vil jeg mene, at man trods alt er lidt fremtidssikret, når man som jeg, kører i 1680*1050. Jeg købte osse 8800GTX da det kom frem, og det betød da et helt år hvor jeg ikke skulle bekymre mig om noget. Det var bare at sætte alt på max. og så bare køre derud af.
Lige nu kan det det måske godt virke som lidt overkill med 2x GTX260 eller 4870X2, men jeg har ingen planer om, at købe en anden skærm i nærmeste fremtid, så mon ikke de to kort kan levere det de skal et stykke tid endnu? Der er altså ikke kun tænkt med e-penisen i mit tilfælde. Jeg regner skam med, at mit system skal holde i et pænt stykke tid, måske pånær cpu.
Btw. Hvis man skulle sortere de brugere fra, der har systemer som i realiteten er ûber-vilde, ift. hvad den normale gennemsnitsbruger har, kunne man godt vinke farvel til 80% af brugerne på hwt.dk.
Når det samtidig er en hobby, vil man vel ikke have noget der kun lige slår til, så fra mit synspunkt kan begge løsninger sagtens forsvares. Man har heller ikke brug for en mc der kan køre over 300 km/t, men det ville satme være sjovt at have en.