#13 Trust me on this one.... Alle indstillinger er på maks i alle mine spil, også i GRID og de der kan komme på Ultra, er på Ultra.
Nå, jeg må hellere forklare mig lidt bedre, inden der er nogle ATI fans der lyncher mig!
Jeg mener helt bestemt at 4870x2 er et super ydende kort og sikkert også det hurtigste.....når de lige får styr på alle deres drivere i alle spillene!
Men nu er der et par stykker her på siden, der, da de fik deres nye 4870x2 kort sat i deres maskine, ikke kunne en f****** skid med deres kort!
Vi snakker 15-20 fps i Age of Conan, 25 fps i Crysis, og crashes i Call of Duty 4!
Altså hallo, vi har lige givet 3500.- for et nyt GFX, og så får man sådan et svar fra sin maskine!
Nej ved du hvad....
Derfor skriver jeg som jeg gør.
Jeg ville gerne have et nyt GFX der slagtede mit GX2, men med sådan en start, glem det! Og desuden, når de udenlandske sites tester 4870x2, så tester de mod GTX 260/280 men ikke mod GX2, som jeg mener er mere lige pga. de 2 GPU´er!
Og just for the record, så skrev jeg faktisk ikke at GX2 lavede flere fps i GRID, jeg skrev bare, at det kunne OGSÅ lave 120 fps!