Jeg havde også selv valgt et 182, og det er stadig på overvejelsen skal jeg hilse og sige. Pt har jeg et andet af Antecs stille kabinetter, nemlig Solo. Det er ikke så pænt som et 182, langt fra så rummeligt, men dækker nu alligevel mine behov ganske udmærket. Væsentligst: Det er stille! En ting jeg mangler i de to nævnte Antec kabinetter, er de elastikophæng der sidder til hdd'erne i mit. Jeg kan vælge ml de samme slæder med gummidupper som 182 har (så vidt huskes), og så elastikkerne. Jeg lagde ud med Antecs Tricool og slæderne. Blev så sur på mine Tricools, og skiftede dem til Arctic Coolings pwm'er. Så kunne jeg pludselig høre at hdd'erne stod og knurrede, og måtte så skifte til elastikkerne. Nu høres kun lidt læse/skrivestøj, men ellers er der ro nede fra de tre hdd'er. Til gengæld synes jeg nu at Arctic'erne larmer helt vildt. Jep, det er skruen uden ende, desværre. Dem der besøger mig mener jeg har knald i låget, men jeg skal ha købt bedre blæsere, basta 😛
Føj for en omgang pladder. Tilbage til emnet: Jeg kender både folk der har 900 pg 182, og der er ingen tvivl om at 182 imo er kabinettet at gå efter. 900 er et godt kabinet, no doubt, men 182 er både mere stilfuldt, langt mere gennemtænkt mht de nævnte kabelføringsmuligheder fx, og også mere stille. Alt i alt et top$ kabinet :yes:
Men #11 har en pointe. Det er begge gode kabinetter, bare til hver deres segment. Tillykke med dit valg, og held og lykke med det 🙂