Seagate 7200.11 500Gb hyperx 2x2 6400 cl 4 eller muskin 8000 cl 5 nok det sidste da jeg. selvfølgelig er nød til! at se om den kan nå de 4ghz (zalman 9700 planslebet)jaja skal prøves! c2d e8500 8800gt/s corsair ala 550w psu kabinet finder jeg sammen med konen. samsung dvd brænder hmm noget jeg lige har glemt? Udover mobo for der har jeg virkelig brug for Hjælp! sku længe siden jeg samlede sidst! (en x2 a64 maskine) så derfor jeg søger lidt hjælp
Skal du køre CF så glem P45 og Snup X48 hvis du skal køre i høje opløsninger.
Den Seagate HDD kan jeg kun anbefale, har den selv. Den klarer sig også rigtigt godt på THGs charts, ligger lige efter en Velociraptor i langt de fleste tests.
skal ikke i sli! men mangler ikke at nævne et bud! se 8800gt/s budget ligger på maks en tudse på den kant. skal ikke være en dræber inden for de nyeste spil.
#9 og#10 edit #11 interressant! vil da overveje det!! Blæserstøj bliver nok en faktor. et system kommer hurtigt til at larme. skal dog siges at jeg ikke er fanatisk angående dette, men men. sidder og googler som en gal p.t noget siger mig at gigabyte er et godt bud ang. mobo pt. kom frisk med bud dejligt med lidt debat inden købet sker.
#14 ingen vand. har en zalman 9700 liggende. men vil ikke udelukke andre muligheder! Og OC jo en c2d skal sku vrides lidt! dog ikke et krav at den skal makses så vil ikke have, de aller dyreste mobo o.lign. dog ej heller det aller billigste.
#16 ja, tror jeg nøjes med et 8800gts i denne omgang. og det mobo ser sku godt ud så det kunne sku nemt ende med det! ang ram. ikke helt galt med de muskin eller? edit kan ikke finde det mobo på edbpriser. har du et link (ok med forhandler inden for eu) ellers kan jeg vel nøjes med et p35?
jamen mange tak til alle! synes jeg har fundet et godt system. men lader den lige stå 2 dage. for at se om der skulle være lidt flere bud! Så med lidt held har jeg lidt at lege med her i weekenden! p.s vil det sige at alle de dele som jeg selv har valgt. er ok ud fra mit synpunkt (pris/ydelse)(fremtidsbehov) 😛