Problemer med bundkort

Bundkort / CPU d.  15. september. 2008, skrevet af cyperbent
Vist: 403 gange.

cyperbent
 
Overclocker
Tilføjet:
15-09-2008 08:32:39
Svar/Indlæg:
5/4
Jeg har lige fået samlet min nye computer. Men når jeg starter den op får jeg en fejlmeddelelse om en USB enhed som er over det nuværende niveau og systemet lukker hefter ned efter 15 sekunder.

Bundkortet som jeg har er et ASUS P5Q Pro og jeg kører med en Intel Core 2 Duo CPU. Jeg har prøvet at flytte rundt på Jumperne på kortet. Men det hjalp ikke. Jeg kan lige for en god ordens skyld nævne at strømforsyningen som jeg kører med er en NorthQ model NQ-4200 GP-USB 400W 140.

Er der nogen som måske har et muligt bud på, hvad dette problem kan skyldes. Jeg hører gerne fra nogen som har været ud for nogenlunde det samme som mig.
bricklayer_dk
 
Overclocker
Tilføjet:
15-09-2008 22:36:01
Svar/Indlæg:
30/2
sæt jumper til standart som vis i asus manuals.
Kan du komme ind i bios? fortæl lidt mere, hvilke hardware hvormeget ram,hvilke cpu kør du, og hvilke bios version. hvilke grafikkort bruger du, så kan jeg eller andre hjælpe.


cyperbent
 
Overclocker
Tilføjet:
16-09-2008 09:27:07
Svar/Indlæg:
5/4
Jeg har prøvet at flytte rundt på jumperne. Men det hjalp ikke. Jeg har ikke umiddelbart kunnet kommet ind i BIOS.

Jeg bruger følgende hardware.

CPU Intel Core 2 Duo E8500
Geforce 9600 GT
Corsair 1 GB RAM
Samsung 160 GB Harddisk
AOpen DVD-brænder

BIOS-version er 1.1.0

Jeg håber at dette nu kan hjælpe jer til bedre at kunne fortælle mig, hvad jeg har gjort galt? 😐