Så kom vi sku i gang :D Min lvl 2 Marauder kostede mig sku lige en halv time for sent på job i dag :) Glæder mig helt vildt til at komme hjem og game videre. 😀
Spiller på serveren Karrag-Orrud Der er flere af de større danske guilds som også er startet op på denne server.
Der er åbnet op for pre-order boxes. Den endelige release er her på torsdag den 18.
En kammerat og jeg har også skullet starte i dag, men jeg har ikke fået godkendelses email endnu... Aktiverede før kammeraten, og han er allerede inde, så er nok bare uheldig 😩
Ved endnu ikke hvilken server jeg starter på og om det bliver på Order eller Destruction siden. Ved bare det bliver en RvR server.
Men gl og hf derinde 🙂
EDIT: Når man snakker om solen🙂 Lige modtaget godkendelsesmailen.
he pungo hvad har du spillet i daoc, går og overvejer om man skal tage skridtet og starte op på warhammer, indtil videre kan man jo lige lodde stemningen om det holder.
jeg fik min cd-keys for over 1 uge siden, men har ikke modtaget spillet endnu - hvordan er i gang - kan man downloade spillet og så gå igang? og der må gerne bruges 🤡 ad mig for at spørge 😉
ja jeg startede op på tyske server, er satme meget action i forhold til hvor mange der er online når det er, men er detsværre døende, håber at warhammer kan matche det.
Har Sirius guild på Excal mid, du har sikkert nakket min hunter derude Reive
#10 Du henter Beta Clienten på 10gb og så patcher den op til release udgave :D Var forudsende på dette så hentede klienten i sidste uge da jeg havde på fornemmelsen at det var den klient jeg skulle bruge til Early access.
Og ganske rigtigt. det var det. Så bare kom i gang med at hente den klient.