Elitebruger
Tilføjet:
15-09-2008 22:52:17
Svar/Indlæg:
333/30
Godaften.
Jeg er stødt på et yderst irriterende problem. Min computer er begyndt at opføre sig underligt og viser tegn på ustabilitet. Den siger konstant at der er mangel på RAM, og at den må lukke applikationer. Det er både spil og programmer.
Problemet opstod under Vista x64. Jeg har efterfølgende prøvet at skifte mine RAM ud med et andet sæt. Begge sæt tester OK i memtest86 og hvad jeg ellers har kunnet teste med.
Jeg prøvede at formatere og installere en frisk Vista x64, men problemet var der stadig.
Jeg har nu prøvet at installere vista x86 istedet, men problemet er begyndt at opstå igen her samme dag som jeg formaterede.
Jeg har flernet alle partitioner på min disk, hvilket heller ikke har hjulpet.
Har I en idé til hvad der kan være i vejen? Når jeg fx. åbner COD4, er jeg heldig hvis den når ind i en bane før den begynder at hakke vildt og melde mangel på RAM i baggrunden.
Har aldrig oplevet noget lign. Jeg kører self. uden overcocking og har prøvet forskellige timings og spændinger til rammene. Kører som sagt med RAM jeg har haft længe og 2 forskellige sæt, begge uden fejl.
Det eneste jeg har skiftet for nyligt er min PSU, mener dog først problemet opstår en del dage efter det skift. Problemet er, at jeg ikke har en anden at teste med, men kan da heller ikke se hvad en PSU skulle have med mine RAM at gøre.